Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL10 Zoom AJs 3b pot

7 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
313 Weergaven

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]BU$11.66:///////;SB$10.20:///////;BB$14.72:///////;MP2$5.61:///////;MP3 (Hero)$19.79:///////;CO$40.38:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP3 with J:c, A:c.
MP2 folds, Hero raises to $0.30, 3 folds, BB raises to $0.75, Hero calls $0.45.

Flop: ($1.55) 6:c, A:h, 8:s (2 players)
BB bets $1.00, Hero calls $1.00.

Turn: ($3.55) 3:h (2 players)
BB bets $2.40, Hero calls $2.40.

River: ($8.35) K:h (2 players)
BB bets $5.60, Hero folds, BB gets uncalled bet back.

Final Pot: $8.35.

Weinig tot geen reads op villain, speelt 27/18 over 22 handen, met 18.2% 3b dus wrss redelijk out of line voor zover we sample hebben...
De 3b op zich komt wel redelijk fishy over maar de rest van de hand zijn de sizings wel adequaat dus geef ik villain hier terecht credit voor AQ+?

Nox

Beantwoorden
Citeren
6 reacties

22 handen is natuurlijk geen sample(2x ge3bet ofzo) maar speel hem denk ik zo. Turn folden is weak, river callen lijkt me ook niet lekker.
Ik vind zijn sizes een beetje groot persoonlijk.

Beantwoorden
Citeren

Zonder backdoor FD fold ik hier de turn al.
Die mini 3bet preflop en de cbet lijken mij echt wel AQ+ te zijn. 1010-KK gaat hij daar preflop zo spelen, misschien nog flop cbetten zelfs maar geen turn mee doorbarrelen. Dus eigenlijk is het redelijk gepolariseerd tussen complete trash en AQ+ dus afgaande op zijn stats en redelijk 'unknown' zijn ga ik hier uit van de redelijk grote kans op AQ+ dus fold ik turn omdat ik flop folden te weak vind..

Xeno

Beantwoorden
Citeren
Jonkie76
PokerStrategist

Ik volg Xenophon hier in zijn verhaal. folden op turn lijkt mij best.

Beantwoorden
Citeren
MoneyStef
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Xenophon
Zonder backdoor FD fold ik hier de turn al.
Die mini 3bet preflop en de cbet lijken mij echt wel AQ+ te zijn. 1010-KK gaat hij daar preflop zo spelen, misschien nog flop cbetten zelfs maar geen turn mee doorbarrelen. Dus eigenlijk is het redelijk gepolariseerd tussen complete trash en AQ+ dus afgaande op zijn stats en redelijk 'unknown' zijn ga ik hier uit van de redelijk grote kans op AQ+ dus fold ik turn omdat ik flop folden te weak vind..

+1. Zijn betsizes op flop en turn zijn aan de grote kant voor een bluf, dus ik fold ook de turn.

Beantwoorden
Citeren

Hey,

Vind de hand perfect gespeeld tbh :). Je zou idd de turn al kunnen folden maar ze barrellen nog wel vaak twice en denk dat we anders beetje veel zouden folden. Turn is close tho maar tegen een random die er wat spewy fish uit ziet call ik wel 2x. Turn folden is zeker niet slecht tho.

Farma

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Thx again Farma, twijfelde inderdaad over de turncall maar vond ook dat we dan teveel spots opgeven omdat, naar mijn gevoel, aardig wat villains (en zeker de spewy ogende) hier een weaker ace nog wel 2x betten omdat ze denken: TP in 3b pot, betten maar en wrss pas na 2 calls gaan beginnen nadenken (if ever...)

Nox

Beantwoorden
Citeren