Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl10>2

14 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
314 Weergaven
martyk32
PokerStrategist

Hi,

Khad dit geloof ik al eens gepost, maar ben t alweer kwijt

Ik heb mezelf voorgenomen om tot het eind vd/ maand nog NL2/4 te spelen en dan definitief over te stappen naar NL10. Bankroll wordt echt te groot voor NL2/4

Vroeg me af of iemand me de grootste verschillen kan vertellen tussen NL2/4 en NL10.

en dan met name qua tight zijn: Zijn tafels op NL10 veel tighter dan die van NL2/4?
En de agressiviteit postflop vind ik ook interessant, donkbets veel? Veel checkraises enz? Effectiviteit C-bets?
Ook veel gelimp met AA en KK als op NL2/4?

Note: Tgaat gewoon over het algemeen genomen, want zo precies ist natuurlijk niet te vertellen.

alle informatie is welkom, want ik kijk er toch beetje tegenop. Kheb iets van 400 buyins en dat worden er dan 80... die 80 BI vink beetje weinig maarja. Ben eerlijk gezegd beetje bang dat die getallen omrekenen me super af gaan leiden dat ik de ander uit t oog verlies. Voelt alsof ik weer opnieuw kan beginnen.
K thnx alvast.

13 reacties
marcelhermus
Oldschool Grinder

welke site, neem aan pokerstars. omdat verder niet zulke lage limieten worden aangeboden.

en als je 80 buyins hebt gewoon beginnen. de meeste mensen hebben maar zo`n 20 a 30 buyins om op terug te vallen. dus 80 kan prima.

en ik denk persoonlijk dat het niveau niet veel verschilt. iets minder recreanten denk ik. maar nog zat idioten die een aas de nuts vinden.

martyk32 Topicstarter
martyk32
PokerStrategist

ja titan poker action poker en toch absolute poker

NL10 wordt toch overal aangeboden?

Vind het beetje hard gaan alleen >400 BI is natuurlijk veels teveel, nu heb ik iets van 340 euro = 480dollar ofzo

Maar laatst had ik in een week 25 euro op NL2 als dat NL10 wordt is dat 125 euro ofwel ~33% van mijn totaal vind dat nogal wat... Ben eig. niet zo blij als dat me te hard gaat.

Over t algemeen speel ik of winst of quitte soms op hele slechte dagen ook als ik beetje moe ben wil ik nog weleens 2,3 of 4 BI dalen. Meestal gewoon door slecht spel, slecht geread.

Toen jij een limiet omhoog ging, had jij veel last van dat omrekenen? en vond je het uberhaupt lastiger??
Kzag gister zon filmpje van timor83 en als ik die zo hoorde is het t/m NL50 nog puinhoop. Dus misschien maak ik me ook wel teveel druk om nix.

marcelhermus
Oldschool Grinder

tot nl 50 stelt het nog niet zo veel voor.

tuurlijk kun je dan wat beats krijgen. maar ach je kunt altijd weer naar beneden stappen.

je speelt voor je lol, dus kijk wat er gebeurd.

ook kun je gewoon als basis blijven spelen wat je nu doet.
en als je je ghoed voelt nl 10 proberen. dan weet je zeker dat je met een goede mindset speelt.

Tot en met NL50 gewoon stijgen aan de hand van je bankroll management. De tegenstand is tot dan redelijk gemakkelijk te verslaan met puur ABC poker alleen dus daar hoeft ge u geen zorgen over te maken zolang dit basispoker (bespeel uw kaarten, niet uw opponent) reeds goed beheerst.
Elke stap zal het aantal superfish wel afnemen, maar het verschil is niet al te groot en gemakkelijk te overwinnen.
Persoonlijk vind ik dat het tot NL100 ook nog geldt, maar goed.

Ga dus maar naar NL10, ge kunt al bijna naar NL25 eigelijk. Énig belangrijk punt : zorg dat ge u comfortabel voelt op uw limiet :)

martyk32 Topicstarter
martyk32
PokerStrategist

keej,

khad net een downswingetje van 500BB dus begon net weer beetje te twijfelen, 6 royal suckouts achter elkaar erna iets getilt erdoor <- is alweer lang geleden. En dat getilt moet je gewoon niet hebben, ook niet lichtelijk. Vind die tafels niet zo leuk dat iedereen het er maar in zit te donderen. Komt vrij weinig bij kijken anders dan hoe sterk is mn hand. Maar tis inmiddels weer terug, het geld.

Kzing deze maand nog uit Op NL2/4, heb ik precies 10 maand erover gedaan en dan door naar NL10.

wish me luck :)

hoe veel handen heb je gespeeld in die 10 maand?
heb je een idee van je winrate?
(lijkt me namelijk een beetje lang...)

groeten

martyk32 Topicstarter
martyk32
PokerStrategist

geen idee hoe veel handen.

met name die eerste 3/4 maanden waren lastig, toen was het veel quitte spelen en leren.

en de laatste paar maanden is het supersnel gegaan met de winrate. Maar die downswing van eergister gooit ff roet in het eten.

kschat 4/5 uur per dag, 3 dagen per week en soms aantal weken helemaal niet. Soms ook weer wat meer.

als je meer als 400$ hebt kan je zeker NL10 gaan spelen :)
normaal kan je al vanaf 200$ (=20stacks, voor full ring, SH kan je mss best iets meer nemen) dus 400 is zeker genoeg

heb je geen pokertracker ofzo? je kan de trial versie downloaden, duurt 60dagen :)

voor de rest gebeurt het wel is dat je 5stacks verliest, dit is amper een downswing te noemen imo ;)

groeten

Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
voor de rest gebeurt het wel is dat je 5stacks verliest, dit is amper een downswing te noemen imo ;)

groeten

Ach, waarom niet ?
Dan kan ik tenminste zeggen dat ik soms 2 downswings en 3 upswings op 1 dag heb :D

martyk32 Topicstarter
martyk32
PokerStrategist

hehehe :) lol

khad pokertracker idd, maar werkt niet op titan en op party ben ik weg dus heb er niets aan.

9 maand was t btw, begin nov. begin ik aan NL10 en als het niet gaat zie je me int downswinghoekje :D, maar kga niet gauw opgeven. Khad t int begin ook lastig met 25 dollar op NL4. Dus kga erna wrs. ook niet meer terug dan.

jullie horen wel hoe t gaat GL!

Oorspronkelijk gepost door martyk32
hehehe :) lol

khad pokertracker idd, maar werkt niet op titan en op party ben ik weg dus heb er niets aan.

9 maand was t btw, begin nov. begin ik aan NL10 en als het niet gaat zie je me int downswinghoekje :D, maar kga niet gauw opgeven. Khad t int begin ook lastig met 25 dollar op NL4. Dus kga erna wrs. ook niet meer terug dan.

jullie horen wel hoe t gaat GL!

Uhm PT werkt gewoon op Titan (dus Ipoker) hoor???

martyk32 Topicstarter
martyk32
PokerStrategist

nu wel ja?

ik kreeg er nooit stats op?

Die PT3 praten we over toch gratis versie

Oorspronkelijk gepost door martyk32
nu wel ja?

ik kreeg er nooit stats op?

Die PT3 praten we over toch gratis versie

PT3 werkt bij mijn weten al vanaf het begin op iPoker. ;) Ik gebruik zelf de volledig gelicenseerde versie van PT3.