Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL2 - 22 - good flop

9 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
298 Weergaven
schelleXL
Oldschool Grinder

Hallo,

hierbij een handje waar ik geen handhistory van heb maar het ging zo

0.01/0.02 - 9 players

ik 2 :spade:2 :diamond: op MP1
EP2 limped, ik limp ook en MP2 + SB + BB limpen mee

Ik wou met het laagste paar niet raisen op MP1

dus 5 players - pot 0.10
flop A :diamond:2 :club:7 :heart: - iedereen checked en ik bet 0.08 - MP2 gaat mee

Turn 2 players - 0.26
6 :spade: - ik bet 0.14 en MP raised naar 0.28 - Ik call want ik zet hem nu op een Ax of 2 pair A2/A7/A6 of een float waarbij hij mij nu van de pot probeert te pushen.

River 2 players - 0.82
7 :diamond: - hier maak ik mijn FH en bet ik 0.45. Aangezien hij pas in actie schoot toen de 6 viel zet ik hem nog altijd op 2 pair.
- hij raised echter weer naar 0.90 - ik call.

Moest ik hier toch folden op zijn raises

Spoiler

Hij had 67

Beantwoorden
Citeren
8 reacties

Aloha
ik denk dat je turn bet wel wat groter mag 0,18 of wat groter

op river ook groter betten nu villain je re raist en je denk dat hij 2 paar heeft
zou ik het erin knallen

as played
vind ik je call op de river wel oke. folden is geen opties tenzij je info hebt over villain maar een set fold ik niet zo maar. of zeg maar fold een set nooit

waarom dacht je aan folden ?

Beantwoorden
Citeren
schelleXL Topicstarter
schelleXL
Oldschool Grinder

Tja, waarom.

Eigenlijk beat ik alleen A6 want A7 is hogere FH, 76 ook, 66 ook.

hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik ervan overtuigd dat ik had moeten folden. Handen als AA-JJ had hij préflop geraised, draws lagen er niet dus hij kon enkel raisen met 2 pair op de turn waarvan er dan nog 2 van de 3 een FH werden.

Ik weet dat het een FH folden is maar toch.

Beantwoorden
Citeren

Aloha
jou mannier van denken is wel goed.tegoed voor de NL2 als je het mij vraagt
wat is jou BB/100 op de NL2, als je genoeg bankroll hebt zou ik NL5 proberen

ik denk dat je beter pokerd dan ik. en ik speel NL10 :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
schelleXL Topicstarter
schelleXL
Oldschool Grinder

BR is een beetje verdeeld over verschillende sites maar zit op elke site tussen de 60-90 $

BB/100 moet ik eens opzoeken maar denk rond de 2 of 3 BB/100

Ja op zich denk ik wel zo maar op de moment zelf nog niet vlug genoeg want anders had ik moeten check/folden op de river.

Beantwoorden
Citeren

Aloha
Het is geen schande om je FH te verliezen tegen een hogere FH. daar moet je niet druk om maken.dat komt te weinig voor
Ik heb mij geld op 1 site dat vind ik prettiger spelen. en als je altijd op dezelfde site speelt.dan herken je ook de goeden en slechte regs en natuurlijk de fish

ben zelf op zoek naar een 2de site maar dan om trackt te spelen en wat meer video’s te kunnen bekijken

misschien wel een vraag voor de hand beoordelaar over het hebben van verschilde rolls op verschilde sites wat hij ervan vindt

Beantwoorden
Citeren
CastAside
PokerStrategist

Ik weet dat het een FH folden is maar toch.

Hoi SchelleXL

Tja dan maak je wel een mega fold als je gelijkt hebt maar zoals kardago zegt
FH over FH komt weinig voor. En op de micro's fold je een FH bijna nooit.
Op de manier hoe jij je hand beredeneert is echt wel boven gemiddeld voor de micro's :D ze gaan op dit soort boards nog bust met 88 bv, omdat ze veel moeite hebben met het folden van pp.

Dus je moet niet te vaak aan folden denken bij dit soort handen op dit niveau. Gewoon om het feit dat ze echt vaak met veel slechter hun stack bereid zijn in te leveren! Dus als je af en toe is zo'n hand verliest is dat geen ramp je zal meer winnen op langer termijn.

Je kunt in vervolg ook beter geen 22 meer limpen het is 9 handed echt geen sterke hand
en je moet elke raise die na jou komt gewoon folden, tis een beetje zonde van je $

Als je hem dan echt wilt spelen(niet doen :)) kun je beter raisen en in late positie, dan kan je misschien nog een pot pakken. Maar daarvoor geld weer elke reraise moet je folden. Lage pockets doen het ook postflop erg slecht!

Beantwoorden
Citeren
Benji009
Oldschool Grinder

Hoi Schelle,

Folden met een FH op de NL2, denk er nooit aan vriend ;) Te veel idioten die spewen met vanalles en nog wat. Dus ik ga hier altijd broke.

As played:

Het is inderdaad beter om je PP te openraisen. Zo neem je het initiatief en is het postflop makkelijker de pot op te pakken (met een cbet) mocht je niet hitten. In EP kan je 22 folden, in MP kun je al wel raisen.

Flop: is ok

Turn: bet mag idd groter. Turn verandert niet veel en je wil de pot opbouwen.

Gewoon pech dat ie daar ook nog n flush oppakt.

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Hoi,

Benji heeft het meeste al gezegd. Nooit een FH folden op nl2, je denkt nu resultoriented ;) Zou ook niet gaan meelimpen preflop, want als je geisoleerd wordt kun je niks. Dus of zelf raisen/isoleren of folden.. en in EP mag je best small PP folden.

Flop is prima en turn mag je wat groter betten. Turn is prima om te callen eens hij raist.. maar dan moet je niet opeens river gaan donken.. wat dat komt zo super sterk/valueheavy over. Dus river of c/c of c/r wat je wil. Nu hij jouw river bet raist call ik ook gewoon, zou nooit een fh folden op nl2 ;)

Beantwoorden
Citeren