Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL2 A2s >> KK

11 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
434 Weergaven
Pannekoekk86
PokerStrategist

In onderstaande hand maak ik een standaard raise op de button.
Vervolgens krijg ik een reraise van de BB (voor de 4de keer op mijn button reraise)

Mijn call op de flop is waarschijnlijk wat te "Loose".
Wat is hierin jullie mening?

CO: $2.98
Hero (BTN): $2.36
SB: $1.71
BB: $2.28

Pre Flop: ($0.03) Hero is BTN with A :heart: 2 :heart:
1 fold, Hero raises to $0.05, 1 fold, BB raises to $0.20, Hero calls $0.15

Flop: ($0.41) 8 :heart: 4 :diamond: 3 :spade: (2 players)
BB bets $0.22, Hero calls $0.22

Turn: ($0.85) 5 :heart: (2 players)
BB checks, Hero bets $0.41, BB raises to $1.86 all in, Hero calls $1.45

River: ($4.57) Q :diamond: (2 players - 1 is all in)

Final Pot: $4.57
Hero shows A :heart: 2 :heart: (a straight, Ace to Five)
BB shows K :diamond: K :heart: (a pair of Kings)
Hero wins $4.41
(Rake: $0.16)

Beantwoorden
Citeren
10 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Als ik deze hand gespeeld zou hebben was de hand pre-flop al afgelopen geweest, want ik had gefold op zijn 4x 3bet. Aangezien je vaak gedomineerd zal zijn en je zou je kunnen afvragen of de BB constant met deze sizing 3bet.

Verder is inderdaad je flop call wat loose en is het logisch dat je de turn afstacked.

Beantwoorden
Citeren
Pannekoekk86 Topicstarter
Pannekoekk86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Als ik deze hand gespeeld zou hebben was de hand pre-flop al afgelopen geweest, want ik had gefold op zijn 4x 3bet. Aangezien je vaak gedomineerd zal zijn en je zou je kunnen afvragen of de BB constant met deze sizing 3bet.

Verder is inderdaad je flop call wat loose en is het logisch dat je de turn afstacked.

Deze hand was ook zeer lastig. Wilde eigenlijk zijn range weten waarop hij voor de 4de keer mijn Button reraisde :f_mad:
Waardoor ik de call maakte preflop. Op de flop was zeker een loose call.
Alleen na de turn kan ik deze hand NOOIT meer wegleggen. :f_biggrin:

Kreeg nog wel even een fikse scheldpartij :censored: van hem om mijn oren bij de showdown LOL.
:sfishy: :sfishg:

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Ik zou dan 4betten preflop als je deze read inderdaad hebt.

Verder zou ik een andere tafel zoeken met een wat meer passievere tegenstander op de blinds als jij btn bent. Die zijn er echt heel erg veel op dat niveau.

Op de flop heb je in veel gevallen 4 outs wat ongeveer 9% is. Dan kan je flop call eigenlijk nooit uit. Turn leuk dat je hit:).

Beantwoorden
Citeren
pokerboy198229
PokerStrategist

Het is alleen profitable als jij iemand kan afstacken, als villain TAG postflop is, dan wordt het niet meer profitable

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Wat bedoel je pokerboy?

Beantwoorden
Citeren
pokerboy198229
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door advancedTN1984
Wat bedoel je pokerboy?

Ik bedoel vs TAG wordt dit spel minder profitable omdat bij het hitten zul jij hem minder vaak afstacken.
Vs vis die bijna nooit zijn overpair foldt hebben wij implied odds.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Zijn vraag is meningen over zijn postflop spel. Hierop zeg je dat als het een TAG is dat je dan beter kunt folden en tegen een fish kunt callen.

Ook tegen een fish is het best wel huge mistake om te callen op de flop. Want je hebt simpelweg niet de implied odds nodig die is voor je call.

Beantwoorden
Citeren
pokerboy198229
PokerStrategist

Wat ik nou bedoel is de volgende: als jij loose pre callt dan moet jij die call over langere periode kunnen verantwoorden: vs TAGs kan die wel, maar dan moeten wij een aantal bluffs postflop toevoegen, anders overleeft die call niet.
VS vis hebben wij toch implied odds incl. positie. Ook kunnen wij een betere hand hebben in aantal gevallen vs vissen die veel te veel poker shows hadden gekeken.

Beantwoorden
Citeren
Pistoleroo
PokerStrategist

Preflop kan je verdedigen met een 4bet en een call als je villain redelijk vaak 3bet. De flop is zeker een float als je besluit preflop te callen. Turn eazy money.

Beantwoorden
Citeren
Hesticus
PokerStrategist

Preflop is 4bet of fold. We kunnen hier niet callen.
Zoals gespeeld, call flop en evalueer de turn. Deze kaart had ik er ook in geschoven. Villain oogt sterk en we kunnen hier vaak afstacken.

Beantwoorden
Citeren