Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL2 AA,ik weet het niet.

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
154 Weergaven
bachpl3l
PokerStrategist

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
[tg]BU$1.00:///////;SB$3.00:///////;BB$3.00:///////;UTG2$2.08:///////;MP1$5.20:///////;MP2 (Hero)$5.33:///////;MP3$2.04:///////;CO$2.95:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP2 with A:d, A:h.
MP3 posts deadblind, UTG2 folds, MP1 raises to $0.04, Hero raises to $0.20, 5 folds, MP1 calls $0.16.

Flop: ($0.45) 4:s, 8:d, K:h (2 players)
MP1 bets $0.40, Hero raises to $1.60, MP1 calls $1.20.

Turn: ($3.65) J:s (2 players)
MP1 checks, Hero bets $3.53(All-In), MP1??

2 reacties

tenzij je denkt dat villain slecht genoeg is om meer dan 3 bets te callen met AK,KQ is callen op de flop beter.

Je zit in positie op een bord zonder draws, wa/wb situatie kortom met vooral wa.
Aangezien villain normaal gezien niet meer dan 3barrels called met TP kan je hem evengoed laten vuren in jouw plek, dat brengt evenveel op, zorgt ervoor dat je niet voor 250BB all-in gaat (want dat wil je niet), en geeft hem nog ruimte om eventueel de turn te bluffen of een paar te maken

Fladdermouse
Oldschool Grinder

Ik ga hier ook de flop callen ipv raisen. Villain limpt preflop, dus zit AK of KQ bijna nooit in zijn range. Door te raisen ga je dus maar zelden een call krijgen van zwakkere handen. Door slechts te callen zorg je er voor dat hij met een hele hoop zwakkere Kx handen wel verder zal spelen, die hij gaat folden na een raise.
Je geeft hem zo ook de kans om verder te bluffen en protecten is hier niet nodig op zo een droog board. Het zorgt er ook voor dat je de pot kleiner houd tegen geflopte sets.

De turn en river call ik indien hij bet en ik bet zelf als hij naar me toe checkt.