Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl2 - Ak Tptk

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
128 Weergaven
bitterbarno
PokerStrategist

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (7 handed)

Known players:
[tg]BU$2.30:///////;SB$2.05:///////;BB$1.88:///////;MP1(Hero)$3.52:///////;MP2$5.10:///////;MP3$1.00:///////;CO$3.65:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP1 with K:h, A:c.
Hero raises to $0.08, 3 folds, BU calls $0.08, SB folds, BB calls $0.06.

Flop: ($0.25) A:h, 3:d, 7:s (3 players)
BB checks, Hero bets $0.18, BU folds, BB calls $0.18.

Turn: ($0.61) 6:c (2 players)
BB checks, Hero bets $0.40, BB calls $0.40.

River: ($1.41) 2:s (2 players)
BB bets $1.22, Hero calls $1.22.

Final Pot: $3.85.

Ik had geen informatie over villain, en zie hem de flop en turn checken en na mijn bet snapcallen. Ik verwacht dat villain me hier met elke aas en mss zelfs met 99-KK wil afbetalen, tot hij alles erin schuift op de river. Ben ik hier op NL2 vaak genoeg goed tegen deze move met TPTK op zo'n droog bord?

1 reactie

Ik zou hem wel callen denk ik. Als je allebei nog meer in je stack had dan zou ik ook callen (en dus nooit verder raisen hier). Bedenk wel dat er op de river geen enkele straight draw aankomt (54 had de straat al op de turn) dus dat maakt het al wat minder waarschijnlijk dat villain de river heeft gehit. De enige hand waarmee villain logischerwijs de river gehit kan hebben is A2, of anders heeft hij misschien A7, A6 of A3 op een rare manier gespeeld. Maar ik zie hem dit ook gerust doen met A8+ of heel soms met totale air waarmee hij je weg hoopt te bluffen. Het is misschien niet een super winstgevende spot, maar ik denk dat callen hier nog wel net +EV is.