Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:
$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (9 handed)
Known players:
[tg]UTG1$1.34:///////;UTG2$1.81:///////;MP1$1.74:///////;MP2$2.57:///////;MP3$1.00:///////;CO$3.63:///////;BU$2.44:///////;SB(Hero)$2.01:///////;BB$5.77:///////;[/tg]
Preflop: Hero is SB with J:c, J:d.
4 folds, MP3 calls $0.02, 2 folds, Hero raises to $0.10, BB folds, MP3 calls $0.08.
Flop: ($0.22) J:s, 6:h, 4:c (2 players)
Hero checks, MP3 checks.
Turn: ($0.22) A:s (2 players)
Hero bets $0.14, MP3 calls $0.14.
River: ($0.5) 4:h (2 players)
Hero bets $0.26, MP3 folds, Hero gets uncalled bet back.
Final Pot: $0.5.
Redenering op de flop:
Ik zie niet in waar ik hier tegen moet protecten. Een flush draw kan nog niet, een straigth draw lijkt me zeer onwaarschijnlijk (preflop raise callen met 75 of 53 ?). QQ+ ook niet want anders wordt ik gereraised. Dus als er een A,K of Q valt dan heb ik hem nog beat.
Als ik bet zullen de meeste handen folden denk ik (Ax,Kx,Qx), en aangezien ik niet moet protecten geef ik hem een free card om hem te laten hitten op de turn of te laten bluffen. Heeft hij wel een hand (set, 2 paar) dan zal hij ook inzetten.
Turn:
De aas valt. Prima voor mij als hij Ax heeft (als hij Ax called preflop, zal hij wss ook wel een bet callen). Echter, achteraf bekeken, ben ik niet tevreden over de betsize, aangezien ik nu moest protecten tegen flush en straight draw.
River: prima kaart voor mij, valuebet gemaakt.
Vragen:
- General play (buiten betsize turn offcourse) ?
- Mag ik hem hier een free card geven op de flop om meer geld er uit proberen te halen ?
- Kan ik meer value uit de river halen ?