Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL2 - J8o freeplay

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
144 Weergaven
Orodin
PokerStrategist

M'n allereerste BSS-hand die ik speel...
1. Ik ga op Stars aan tafel zitten met 100BB op een 250BB max tafel. Ok, of beter voor volle 250BB inkopen?
2. Geen vermoeden of de hand goed gespeeld is of niet. Vanzelfsprekend geen info over villains. Graag tips.

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;UTG2$1,41:02/50/0/-/0/-/-/-;MP3$4,83:02/100/0/-/50/-/-/100;[/tg]
0,01/0,02 No-Limit Hold'em (8 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant.Base 0.98 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BB with J♥, 8♦
UTG2 calls $0,02, 2 folds, MP3 calls $0,02, 3 folds, Hero checks.

Flop: ($0,07) 8♠, 7♥, 5♥ (3 players)
Hero checks, UTG2 checks, MP3 bets $0,06, 2 folds, MP3 gets uncalled bet back.

Final Pot: $0,07

2 reacties
Wryzeth
PokerStrategist

1. Volgens de BSS moet je gewoon met 100bb inkopen, 250bb is deepstack en dat speelt een stuk anders (en moeilijker). Dus gewoon 100bb.

2. Met top pair en een redelijke kicker kan je meestal op de flop wel betten in een limped pot. Maar de flop is dermate drawy dat je ook niet veel verkeerd doet als je hier gewoon check/fold, het heeft je niks gekost om de flop te zien en er zijn niet veel kaarten waar je vrolijk van wordt op de turn en river. Daarnaast hit deze flop de range van de limpers best hard, lage pocketpairs, suited connectors en dergelijke. Dus hier is niks mis mee, helemaal als je net aan tafel zit omdat je niks van je tegenstanders weet.

yoshiwa
Elite Grinder

welkom op de handjudgings :)
goed dat je direct de moeite neemt om op deze manier aan je spel te gaan werken.
op de flop heb je eigenlijk 2 opties , zijnde de ch-fold zoals je nu doet , of zelf uitbetten.
ch-fold is eenvoudigs , omdat je toch vaak overkaarten zal zien op de turn en river , en je OOP en zonder initiatief moet spelen. (indien ik termen gebruik die je niet begruipt , deze staan uitgelegd in de strategie-sectie )
zelf uitbetten (met de grootte van de pot) is ook een optie , gezien je toch top pair met een degelijke kicker hebt.
verder geldt alles wat in de post hierboven staat :)