Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl2 Jj

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
223 Weergaven
bachpl3l
PokerStrategist

Ik weet niet of dit zo'n goede move was?

Ik zag de K als scarecard, en de bet van 15 cent als zwak op een pot van 41 cent, vandaar dat ik hem raise.

Door de check op de turn zag ik hem in mijn beleving opgeven.

Als jullie het anders zien, hoor ik het graag

Ik post normaal geen big blind als ik net aan tafel kom, maar ik was met mijn hand hystory folder bezig en wilde een hand spelen om te zien waar deze wordt opgeslagen. Het was mijn eerste hand op Titan.

€0.01/€0.02 No Limit Holdem
10 Players
Hand Conversion Powered by http://weaktight.com/

Stacks:
UTG jimogaoshou €0.77
UTG+1 akay555 €3.12
UTG+2 jiqing1963 €1.65
MP1 Halostar €7.08
MP2 BuluKAKA €2.50
MP3 leilei666 €0.67
CO AARobertKK €2
BTN gdif €2.13
SB Tok2DHand €2.98
BB splljej €2.75

Pre-Flop: (€0.05, 10 players)
[AARobertKK posts €0.02]
1 fold, akay555 raises to €0.10, 4 folds, AARobertKK calls €0.08, gdif calls €0.10, 1 fold, splljej calls €0.08

Flop: 3c 4h Kc (€0.41, 4 players)
splljej bets €0.15, 1 fold, AARobertKK raises to €0.30, 1 fold, splljej calls €0.15

Turn: 7d (€1.01, 2 players)
splljej checks, AARobertKK bets €0.50, splljej folds

Final Pot: €1.51

4 reacties
LiquidCity
PokerStrategist

Zijn donkbet op de flop toont niet echt veel sterkte.

Dat je daarop raised is prima. Je vergeet echter dat je veel te klein raised en je hem daarmee én niet uit de pot zal krijgen én je daardoor je hand niet goed genoeg beschermd.

Dus ik denk dat als je hem besluit hier te raisen, je groter moet raisen. Ik zal eerlijk zijn dat ik niet precies weet hoeveel dat is, maar ~.50-~.60 lijkt mij logisch. De Judges zullen je wel een preciezer antwoord daarop kunnen geven.

Fladdermouse
Oldschool Grinder

Welke hand heb je? Ik kan het nergens terug vinden.

Met een speler achter me die nog geen actie heeft moeten maken ga ik hier zeker niet raisen. Hij kan altijd een goede hand hebben, waardoor je bluff gaat mislukken.
Als je toch besluit te bluffen moet je het ook groter (~$0.50) maken. Hij gaat zich niet makkelijk laten afschrikken door een minraise.

De turn moet je opgeven met je bluff. Hij gaat bijna altijd naar je toe checken, dus wil het niet zeggen dat hij een zwakke hand heeft en gaat folden. Zeker op deze ongevaarlijke kaart is de kans eerder klein dat hij zijn hand gaat folden. Ook moet je groter betten met een bluff op de turn ~$0.75.

bachpl3l Topicstarter
bachpl3l
PokerStrategist

ik had JJ

Fladdermouse
Oldschool Grinder

Jah, nu zie ik het in de titel staan. Ik ga hier gewoon callen dan. Als je vermoed dat hij een zwakke hand heeft kan je gewoon callen met je 2nd pair. Je hoeft je hand niet in een bluff te veranderen. Kx gaat hij nooit folden tegen een minraise en de handen die hij wel zal folden kan jij allemaal verslaan.