Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL2 QK off suit

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
173 Weergaven
lookolook23
Oldschool Grinder

No-Limit Hold'em, $0.02 BB (10 handed) - Poker Hand Converter from PokerConverter.com

saw flop

de eerste raise wou ik kijke hoe sterke mijn hand was , de speler had ik nog maar 8 handen van gezien waarvan hij 25% speelde. Dus was hij unknown voor me en dus wist ik niet waar ik stond met mij hand vandaar de min raise de flop board gelijk een aas. ik besluit te raise/ folden op de flop , turn check fold , en uiteindelijk komt zelfs de klaver nog als de flush had dus kon geen handen zien wat ik versloeg vandaar fold behalfe puur bluf dan

UTG ($3.25)
UTG+1 ($2.05)
UTG+2 ($1.02)
MP1 ($1.04)
MP2 ($1.90)
Hero (MP3) ($2.17)
CO ($9.10)
Button ($5.04)
SB ($5)
BB ($2)

Preflop: Hero is MP3 with Q♥, K♠
1 fold, UTG+1 bets $0.08, 3 folds, Hero raises $0.14, 4 folds, UTG+1 calls $0.06

Flop: ($0.31) Q♣, 10:club:, A♦ (2 players)
UTG+1 checks, Hero bets $0.22, UTG+1 calls $0.22

Turn: ($0.75) 7♠ (2 players)
UTG+1 checks, Hero checks

River: ($0.75) 9♣ (2 players)
UTG+1 bets $0.56, Hero folds

Total pot: $0.75

5 reacties
livethelife7
PokerStrategist

ksnap helemaal niks van deze hand.

min3bet? en dan nog op een utg speler met KQo?
?(
probeer nog is de artikel door t kijken:)

pre gwn een snapfold dit.

lookolook23 Topicstarter
lookolook23
Oldschool Grinder

ik had nog steeds positie op hem en vaak zijn dit ook low pairs die gespeeld worden waar je meestals een easy c bet tegen maakt en wint en dit is ook wel een van mijn slechte handen tijdens de sessie vandaar dat ik hem ook post

livethelife7
PokerStrategist

Een standaard raise range van utg+1 hier is ong. : 99+,AKs,AKo
Daartegen heb je maar 30% equity.
En hoe kom je er ooit bij een min3bet t maken?
Ook al heb je positie je wordt gewoon hard gecrusht door zijn range.
Deze move is gewoon zwaar min EV.
Vandaar mijn tip om nog is de bronze en basic artikelen door t nemen over preflop spel. :)

LaughingMan85
Elite Grinder

Preflop Maak je hier echt wel een grote fout. Je moet nooit gaan min3betten preflop of minraisen postflop om te zien waar je staat!!! (en met je min3bet zul je hier totaal geen info verkrijgen omdat hij de odds heeft om met elke hand te callen)

Je zegt dat hij hier ook wel eens lage PP's zal hebben waardoor je nog wel profitabel kan spelen met KQo maar je zult natuurlijk nooit weten tegen wat voor hand je precies speelt, daarom dat je moet denken in ranges en hoe jouw hand het doet tegen een bepaalde range.
Een standaard UTG range is redelijk tight bestaande uit PP's en AQ+ en tegen die range heb je maar 36% equity en wat nog erger is, je wordt gedominate door heel wat handen AQ/AK/QQ/KK/AA waar je heel wat geld tegen zult verliezen als je een TP hit. En tegen zijn PP's zul je nooit value halen als je een TP hit. Maw je reverse implied odds zijn slecht wat wil zeggen dat je ofwel weinig geld zult winnen ofwel veel zult verliezen.

lookolook23 Topicstarter
lookolook23
Oldschool Grinder

bedankt voor de tips was ook wel één van de slechte handen wat ik heb gespeeld vandaag maar goed slechts kleine verlies geleden en nu ook zeker van geleerd