Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL2 SH ZOOM JJ

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
200 Weergaven
Bedoosd
PokerStrategist

Hallo,
Ik ben nog eens herbegonnen met cash-games.
Aangezien ik niet altijd op het goeie pad zat ben ik maar vanaf nul herbegonnen met de coatchings van confidant91.
Even enkele handen die minder standaard zijn..

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]BU$8.29:///////;SB$4.11:///////;BB$0.83:///////;MP2$2.08:///////;MP3$2.07:///////;CO (Hero)$2.00:///////;[/tg]

Preflop: Hero is CO with J:h, J:c.
2 folds, Hero raises to $0.06, BU calls $0.06, SB folds, BB calls $0.04.

Flop: ($0.19) 7:c, A:h, 9:d (3 players)
BB bets $0.02, Hero raises to $0.08, BU folds, BB calls $0.06.

Turn: ($0.35) 5:c (2 players)
BB checks, Hero?

Spoiler

Hero bets $0.22, BB folds, Hero gets uncalled bet back.

Final Pot: $0.35.

Na de min-raise op de flop had ik misschien eerder 2/3 pot ($0,14) moeten betten?
Na de check op de turn, 2/3 pot nogmaals betten? Volgens strategie zou het eerder een check behind zijn..

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
HoofdVogel
Oldschool Grinder

Je zou ook gewoon de shortstackvis kunnen downcallen om zijn blufs er in te houden,
maar as played is ook niet verkeerd, de minbet kan je zien als een check en dus minstens halfpot zetten op flop,
turn checkbehind voor showdownvalue is standard maar turn uitbetten voor een free showdown te krijgen op river is ook goed.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door HoofdVogel
Je zou ook gewoon de shortstackvis kunnen downcallen om zijn blufs er in te houden,
maar as played is ook niet verkeerd, de minbet kan je zien als een check en dus minstens halfpot zetten op flop,
turn checkbehind voor showdownvalue is standard maar turn uitbetten voor een free showdown te krijgen op river is ook goed.

+1

Beantwoorden
Citeren