Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

nl20 bottem set vs 2 shoves

22 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
1,218 Weergaven

totaal geen info over de tegenstanders, dit zijn mijn eerste shotjes op nl20.
een tegenstander durf ik nog wel aan maar twee? ook omdat ze beiden checkraiseden

IPoker No-Limit Hold'em, $0.20 BB (9 handed) - IPoker Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Button ($32.69)
SB ($20)
BB ($21.30)
UTG ($20.73)
UTG+1 ($16.79)
Hero (MP1) ($29.45)
MP2 ($30.72)
MP3 ($58.40)
CO ($20)

Preflop: Hero is MP1 with 3, 3
UTG bets $0.70, UTG+1 calls $0.70, Hero calls $0.70, MP2 calls $0.70, 4 folds, BB calls $0.50

Flop: ($3.60) 4, 7, 3 (5 players)
BB checks, UTG checks, UTG+1 checks, Hero bets $2.70, 1 fold, BB raises $11.70, 1 fold, UTG+1 raises $16.09 (All-In), Hero krabt achter zijn oren en besluit de hand te posten op het forum, BB calls $4.39

Beantwoorden
Citeren
21 reacties

ik zou hier folden

Beantwoorden
Citeren
K2AA72
Elite Grinder

fistpump call ? waarom call je de hand anders pre, als ze een hogere set of 56 hebben, balen... er liggen flushdraws, straightdraws, en ik zie UTG+1 hier zeker 88-QQ hebben... UTG+1 speelt zijn hand sowieso erg raar, omdat hij na de OR zit, en zelf niet bet, wat hij zeker zou moeten doen met een overpair of set.. :S gewoon een "shrug call" deze hand...

Beantwoorden
Citeren
dopiejopie88
PokerStrategist

ik call hier!

utg+1 zal hier pf voornamelijk callen met medium PP's. ATs+ zou ook nog kunnen, afhankelijk van hoe fishy hij is. (QQ), KK en AA gaat hij imo wel 3betten pf, dus die lijken me onwaarschijnlijk..

bb kan hier met een onwijs brede range zitten, zeker omdat ie zo'n goede prijs krijgt pf. kan een Ax handje zijn, SC's maar ook pocket pairs. hij kan hier de flop zo spelen met overpairs, sets, maar ook handjes als 78 harten e.d. ik denk dat je zeker voorloopt op de range van beide spelers, dus ik call..

Beantwoorden
Citeren
Marcane
PokerStrategist

Ik zou hier denk ik ook een call wagen, echter is een 33 openen vanaf MP1 aan een full ring tafel niet een beetje te loose? Ik zelf open hier vanaf 55 omdat je toch vaak een of meer calls zult krijgen.

Beantwoorden
Citeren
KillBZ
Oldschool Grinder

Op het moment dat je hier een set hebt gehit dan ga je gewoon superblij afstacken, op het moment dat je tegen een hogere set zit is dit gewoon een cooler. UTG zal wss een overpairtje hebben ( AA-TT) en bb kan verschillende draws hebben of 56, two pair.. doe je het allemaal nog prima tegen.

@ Marcane, Hij called hier de hand preflop. Daarnaast is 33 openen in MP1 prima. Zelf fold ik 22-66 nog wel UTG en UTG+1 maar vanaf MP1 open in alle pp's. Mijn ervaring is dat ik dan alle pp's prima profitabel kan spelen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

utg een overpair? zal hij dan hier niet gewoon leaden into the pack? beetje dom om na een bet en raise nogmaals eroverheen te shippen. imo. maar misschien wel, als hij superfishy is.

as played heb ik gefold, BB had een geflopte straight met flushdraw en utg setje zevens.

Beantwoorden
Citeren
KillBZ
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Mumei
utg een overpair? zal hij dan hier niet gewoon leaden into the pack? beetje dom om na een bet en raise nogmaals eroverheen te shippen. imo. maar misschien wel, als hij superfishy is.

as played heb ik gefold, BB had een geflopte straight met flushdraw en utg setje zevens.

Op het moment dat hij plan heeft om te check raisen is een overpairtje nog wel mogelijk.

Ondanks dat je dit keer goed zat, moet je wel broke gaan vind ik.
In ieder geval niet the result orientated kijken, als ze allebei een flushdraw + pairtje hadden, had je gedacht; waarom callde ik niet?:(

Beantwoorden
Citeren
noisecore
Oldschool Grinder

is echt een vrij easy fold hoor.

3way gaat UTG daar geen overpair c/r op zo'n drawy board

Beantwoorden
Citeren
KillBZ
Oldschool Grinder

Ik laat de hand even door equilator halen.

Beantwoorden
Citeren
KillBZ
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door noisecore

Waarom zou hij dit dan wel met sets doen?

Beantwoorden
Citeren
noisecore
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door KillBZ

Waarom zou hij dit dan wel met sets doen?

Omdat hij nu de nuts heeft. 't is een drawy board multiway, grote kans dat iemand bet. ik zeg niet dat zijn play uberhaupt de beste is maar het is wel oke. Als UTG hier AA/KK heeft op dat board gaat hij echt niet over the top komen.

Als je hier superblij postflop na een raise en een reraise multiway gaat afstacken kan je dat best een leak noemen, no offense.

oké on the spot is het wel lastig dit te folden als je aan het multitablen bent maar als je de hand analyseerd is het echt wel een fold. UTG Zijn play straalt hier gewoon uit van hoi ik heb de absolute nuts, daar heb je zelfs geen equilator voor nodig. Zeker longterm gezien is afstacken hier echt dik -EV imo.

Beantwoorden
Citeren
noisecore
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door dopiejopie88
ik call hier!

(QQ), KK en AA gaat hij imo wel 3betten pf, dus die lijken me onwaarschijnlijk..

Why the hell zou je ooit KK/AA UTG+1 3betten vs UTG open tenzij het een 100/80 100%4bet 0%F3B potvis is.

Beantwoorden
Citeren

Ik vote ook voor een fold.

Beantwoorden
Citeren

Ik heb bij FR best wel vaak bottom set op zo'n lage flop gefold na veel actie, zitten gewoon te veel miners hier..

Beantwoorden
Citeren
dopiejopie88
PokerStrategist

ik call hier!

(QQ), KK en AA gaat hij imo wel 3betten pf, dus die lijken me onwaarschijnlijk..

Why the hell zou je ooit KK/AA UTG+1 3betten vs UTG open tenzij het een 100/80 100%4bet 0%F3B potvis is.

omdat je bij een flatcall KK / AA tegen 3,4 man gaat spelen die denken hun PP of SC ook nog wel IP mee te kunnen limpen, en je hand op een lelijke flop multiway gelijk de prullebak in kan?

Beantwoorden
Citeren
noisecore
Oldschool Grinder

ik call hier!

omdat je bij een flatcall KK / AA tegen 3,4 man gaat spelen die denken hun PP of SC ook nog wel IP mee te kunnen limpen, en je hand op een lelijke flop multiway gelijk de prullebak in kan?

Ever heard van squeezers en dat niet veel mensen blij zijn met een UTG open potsize en een UTG+1 call.

Beantwoorden
Citeren
dopiejopie88
PokerStrategist

ik call hier!

Ever heard van squeezers en dat niet veel mensen blij zijn met een UTG open potsize en een UTG+1 call.

dus je gaat hier als utg+1 niet 3betten met KK/AA maar gewoon flatten in de hoop op weinig callers na je? wellicht is het mijn beperkte NL10 verstand, maar AA is toch standaard 3bet als utg+1? en KK afhankelijk van de stats (niet als het een huge rock is) ook?

Beantwoorden
Citeren
noisecore
Oldschool Grinder

ik call hier!

dus je gaat hier als utg+1 niet 3betten met KK/AA maar gewoon flatten in de hoop op weinig callers na je? wellicht is het mijn beperkte NL10 verstand, maar AA is toch standaard 3bet als utg+1? en KK afhankelijk van de stats (niet als het een huge rock is) ook?

Omdat je als UTG+1 niet licht 3Bet op UTG dus hij ook al een monster moet hebben. Better play the hand postflop en als er iemand squeezed is je hand vrij disguised als je dan 4Bet. Je perceived range straalt gewoon AA/KK uit als je UTG 3bet vanuit UTG+1, toch zeker op micro FR.

Beantwoorden
Citeren
KillBZ
Oldschool Grinder

@Noise, ben het absoluut met je eens dat mensen hier heel vaak de nuts hebben, maar op de microstakes stack je hier gewoon af omdat mensen plays kunnen maken die no sense maken. Sets floppen is er het er gewoon in krijgen, ook 3 way. Op hogere stakes zou ik ook fan zijn van een fold.

Beantwoorden
Citeren