Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

nl25 AK

9 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
301 Weergaven
CastAside
PokerStrategist

Hello

villain 23/11 82 handen en donkt vaak, raise lijkt me echt niet handig zat er wel aan te denken dus call omdat ik denk dat villain hier een draw heeft.
weet dan nog niet veel als ik A of K hit.
Als er een :spade: valt en ik ga een flush reppen ben ik gewoon aan het bluffen en een 23/11 lijkt me hier wel eerlijk!

Kan ik zijn donk al folden of is dat echt te nitty!

Met Sets laat ie me toch wel barrelen lijkt
Full Tilt, $0.10/$0.25 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

UTG: $25.35 (101.4 bb)
MP: $16.30 (65.2 bb)
CO: $33.66 (134.6 bb)
Hero (BTN): $41.11 (164.4 bb)
SB: $54.46 (217.8 bb)
BB: $32.45 (129.8 bb)

Preflop: Hero is BTN with A K
3 folds, Hero raises to $0.75, SB folds, BB calls $0.50

Flop: ($1.60) 9 8 2 (2 players)
BB bets $0.25, Hero calls $0.25

Turn: ($2.10) T (2 players)
BB bets $0.25, Hero folds

Results:

Spoiler

$2.10 pot ($0.10 rake)
Final Board: 9 8 2 T
Hero mucked A K and lost (-$1 net)
BB mucked and won $2 ($1 net)

Beantwoorden
Citeren
8 reacties
ssacr
Poker Player

Hoi CastAside,

Pre is goed natuurlijk, maar flop snap ik niet. Hij bet zo klein, en je callt alleen. Ik raise hier zijn bet. Dit is een betje om als jij callt goedkoop baar de turn te komen, drawing. Een set zal wel groter betten, c/r of callen. Zelfde voor 2 pair. Misschien heeft Villain een stukje van de flop gehit.

Hoe dan ook ik raise op de flop omdat ik een sterke hand heb en Villain's bet wel erg zwak overkomt. Kan je imo ook op de turn nog steeds doen, maar board wordt al minder. Folden is wel erg nitty tegen deze prijs trouwens op de turn.

Beantwoorden
Citeren
CastAside Topicstarter
CastAside
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door ssacr
Hoi CastAside,

Pre is goed natuurlijk, maar flop snap ik niet. Hij bet zo klein, en je callt alleen. Ik raise hier zijn bet. Dit is een betje om als jij callt goedkoop baar de turn te komen, drawing. Een set zal wel groter betten, c/r of callen. Zelfde voor 2 pair. Misschien heeft Villain een stukje van de flop gehit.

Hoe dan ook ik raise op de flop omdat ik een sterke hand heb en Villain's bet wel erg zwak overkomt. Kan je imo ook op de turn nog steeds doen, maar board wordt al minder. Folden is wel erg nitty tegen deze prijs trouwens op de turn.

Oke te nitty dus zag echt geen raise hier vraag me niet waarom :)
Raise flop b/f turn?

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Hoi,

Ja, lijkt me een prima line. Als je een raise krijgt op deze turn is het zo dat je verliest.

Beantwoorden
Citeren

Hoi!

De flop hit veel van zijn range en is niet goed voor jouw hand obv. Stel dat hij naar ons toe checkt dan check ik behind en hoop erop om for free naar sd te gaan. Nu hij mindonkt hebben we erg goede odds dus call.

Turn maakt het board nog wat vuiler en miss zijn we al drawing dead. Ik vind je fold solid!

Farma

Beantwoorden
Citeren

ssacr, ik begrijp je gedachte om flop te raisen maar uit ervaring weet ik dat fish zooo vak dit soort board donk/callt. Q88 etc is een ander verhaal.

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Hoi!

De flop hit veel van zijn range en is niet goed voor jouw hand obv. Stel dat hij naar ons toe checkt dan check ik behind en hoop erop om for free naar sd te gaan. Nu hij mindonkt hebben we erg goede odds dus call.

Turn maakt het board nog wat vuiler en miss zijn we al drawing dead. Ik vind je fold solid!

Farma

Vind dat je hem dan wel erg goedkoop laat drawen en zijn bet komt weak over. Bovendien kun je dan de turn behind checken.

Beantwoorden
Citeren

ssacr, ik begrijp je gedachte om flop te raisen maar uit ervaring weet ik dat fish zooo vak dit soort board donk/callt. Q88 etc is een ander verhaal.

=)

Hand is gewoon sterk genoeg om te floaaten ook. Je laat 0 betere handen folden btw

Beantwoorden
Citeren
CastAside Topicstarter
CastAside
PokerStrategist

=)

Hand is gewoon sterk genoeg om te floaaten ook. Je laat 0 betere handen folden btw

thanks vond zijn donk hier ook echt niet prettig! en ook omdat hier ook 129 bb heeft dus had geen zin in spierballen poker! :)

Beantwoorden
Citeren