Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

nl4 1010

8 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
274 Weergaven
stinkvinger
PokerStrategist

hallo mijn vrinden, ik heb zelf het idee dat ik deze hand niet goed heb gespeeld en dat ik op de flop al had moeten folden,

Preflop wordt er geraised naar 3 BB die ik call met 1010,
op flop met top pair besluit ik 3 BBs op te gooien en ik wordt geraised,
ik callde eigenlijk alleen maar omdat ik geen zin had om mijn over pair te folden maar toen hij weer inzette op de turn besloot ik te folden omdat ik dacht dat zijn hand rond je JJ-AA zou zitten

Known Players:
MP3: €7,21 - 180 bb
CO: €4,97 - 124 bb
BU: €4,25 - 106 bb
SB: €6,49 - 162 bb
BB: €2,66 - 67 bb

0,02/0,04 No Limit Hold'em (5 Handed)
Hand recorder voor deze hand:PokerStrategy.com SideKick 1.0.51108.1

Preflop: Hero is BB met T♥, T♣
SB posts small blind (€0,02), Hero posts big blind (€0,04), 2 folds, BU raises to €0,12, SB folds, Hero calls

Flop: (€0,26 - 6.50 bb) 9♦, 5♣, 2♦(2 Spelers)
Hero bets €0,12, BU raises to €0,48, Hero calls

Turn: (€1,22 - 30.50 bb) 3♥(2 Spelers)
Hero bets €0,20, BU raises to €3,65 and is all in, Hero folds, BU gets uncalled back (€3,45)

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
Lamapalooza
PokerStrategist

Ten eerste zou het beter zijn om deze hand uit de BB tegen een BU raise te 3betten. Meestal is dit een preflop raise die als steal bedoeld is, niet als een raise voor value.
Op de flop bet je dan iets te klein waardoor je zwak overkomt en het makkelijk voor villain is om je te raisen. Een betere sizing zou een bet van 0,18 of zo zijn.
Op de turn hetzelfde, je bet slechts 1/6 van de pot, wat opnieuw zwak overkomt. Maar op zijn turn reraise reageer je correct, inderdaad is folden daar de goeie beslissing, dat denk ik toch.
Ook zie ik dat je aan tafel zit met maar 67bb, beter is om altijd met 100bb te spelen, dan kun je maximum aan geld uit een gewonnen hand halen.

Beantwoorden
Citeren
stinkvinger Topicstarter
stinkvinger
PokerStrategist

bedankt, die lage bets waren inderdaad erg ongeloofwaardig en ik kan me niet herinneren waarom ik dat deed, ik vond pre flop mijn 1010 niet goed genoeg om een re-raise te proberen maar er is nog veel aan te passen voor mij dus bedankt

Beantwoorden
Citeren
karatsj
PokerStrategist

ik zie dat je de zilver status hebt, er is veel materiaal beschikbaar in de strategie-sectie en video's afdeling, dit is een grote hulp om je skill te verbeteren :) . En kies ervoor op ofwel BSS (met 100bb's) of SSS te spelen, niet met zo'n akward stacksize spelen.

Beantwoorden
Citeren
stinkvinger Topicstarter
stinkvinger
PokerStrategist

awkward stacksize haha, vaak speel ik 100 bb maar ik had me snel even aan 4 tafels gevoegd om een paar handen te spelen

Beantwoorden
Citeren
karatsj
PokerStrategist

vaak speel ik 100 bb maar ik had me snel even aan 4 tafels gevoegd om een paar handen te spelen

Meestal geen strak plan voor je br :coolface:

Beantwoorden
Citeren

Ik zou auto rebuy naar 100BB gewoon aanvinken zodat je altijd met 100BB zit.

Verder over de hand, je kan idd uit de blinds hier 3betten zo nu en dan. as played zou ik flop en turn gewoon 2/3 pot betten. Door jou kleine bet sizes word je niet serieus genomen en zal je tegenstander vaak raisen en weet je niet hoe je in de hand staat. Als je gewoon steeds 2/3 bet(dit vanwege drawy flop) protect je je hand goed. denk dat je namelijk nog vaak genoeg de beste hand hebt

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

Zou preflop gewoon reraisen inderdaad en het erin proberen te krijgen met deze stacksize.

As played zou ik turn ook gewoon callen omdat onze betsizings heel weak over komen.

Maar als je preflop callt kan je hem beter check/raisen op deze flop en het er dan alsnog inkrijgen vs fd's en 9x etc.

Beantwoorden
Citeren