Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL4 22 weak turnbet

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
171 Weergaven
SirVandi
PokerStrategist

Besloot om de flop te leaden met m'n gutshot, krijg 1 caller, wat doe ik dan met deze weak bet op de turn ( wat voor een line is dat nu van villain?? )
Heb maar 31 handen op hem..

$0.02/$0.04 No Limit Holdem
6 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG bussgosu ($2.38)
UTG+1 catharsis87 ($5.14)
CO Hero ($4.06)
BTN WolfsGrey ($5)
SB ilya_ost ($5.75)
BB krisyn79 ($5.53)

Pre-Flop: ($0.06, 6 players) Hero is CO 2♦ 2♠
bussgosu raises to $0.08, 1 fold, Hero calls $0.08, 2 folds, krisyn79 calls $0.04

Flop: A♣ 5♠ 4♠ ($0.26, 3 players)
krisyn79 checks, bussgosu checks, Hero bets $0.18, krisyn79 calls $0.18, bussgosu folds

Turn: K♣ ($0.62, 2 players)
krisyn79 bets $0.16, Hero ...

4 reacties
Gonzzzzzo
PokerStrategist

fold turn.

de minraise...
betekent
.ik heb de nuts pleaz call,
.bet naar de waarde van z'n hand, ik heb wel iets maar niet veel.
.goedkope steal (meestal op river)

Als je een showdown ziet, make a note!

Vice1
Elite Grinder

Dit is zo'n spot waar je meestal alleen met de caller te maken heeft. Als de OR namelijk checked geeft hij het practisch (meestal) op tenzij hij zo'n monster heeft dat hij kan slowplayen. Zo'n monster is alleen niet echt mogelijk op dit board.

Op de flop zou ik een sterke bet maken van 0.22 oid om een sterke aas te reppen. Als die echter gecalled word zou ik de hand opgeven. Als de OR hier called vermoed ik dat hij een draw heeft. Hij mag/kan hier namelijk niet slowplayen met zijn Ax en/of set omdat board redelijk drawheavy is. Second barrelen is niet aan te raden omdat men nou eenmaal te veel called op deze stakes en als hij called met zijn draw heeft hij vaak rond de 15 outs tegen jouw hand omdat hij wss ook nog overs heeft op jouw hand. Ook zou je al beat kunnen zijn door een K :spade:x :spade: drawing hand.

Ik zou gwn c/f op de turn. Verder als je er over nadacht om miss nog te drawen naar je gutshot. Dit moet je niet doen. Je denkt dat je miss nog 4 outs hebt, maar daar zijn er miss maar 3 live van door zijn FD. Als je dus die van die hit waar zij de FD completen moet je een bet callen wat je dus ook weer flink kan kosten.

Wat Rico zegt min of meer.

Gerv
Elite Grinder

Hi,

Zijn bet op de Turn is een blocking bet dus je kan 2 dingen doen.
1) simpelweg folden

2) Aggressief reageren door raisen naar 90c en op de meeste rivers PSB te shoven voor max FEQ

Ik zet express call er niet bij omdat je hem dan zijn gang kan laten gaan wat niet de bedoeling is
Zijn hand is vrij face-up in de trend van een weak Ace of draw

De flopbet iig maak ik wel iets groter

Mvg,
Gerv