Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL4 AJs OESD + BD

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
243 Weergaven
SirVandi
PokerStrategist

Wat doe ik tegen z'n cbet? call, reraise, fold vind ik wat zwak...
hij speelt 32/23 over 87 handen

$0.02/$0.04 No Limit Holdem
6 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG Relakzzz ($5.35)
UTG+1 Bluff_Facade ($5.61)
CO Marcoq555 ($4.35)
BTN nina878 ($4.16)
SB lentral ($4.19)
BB Hero ($4.06)

Pre-Flop: ($0.06, 6 players) Hero is BB A♣ J♣
Relakzzz raises to $0.16, 1 fold, Marcoq555 calls $0.16, 2 folds, Hero calls $0.12

Flop: 9♠ Q♣ 10:heart: ($0.50, 3 players)
Hero checks, Relakzzz bets $0.36, Marcoq555 folds, Hero ...

6 reacties

c/c omdat je toch niet c/r/allin wil spelen

Oorspronkelijk gepost door zazagirl
c/c omdat je toch niet c/r/allin wil spelen

Waarom niet?

Een open-ender, een backdoor flush draw en een overcard geven je wel genoeg equity om een shove te callen van zodra je raiset, vooral omdat al je draws naar de nuts zijn.

Raise naar 1.40 & call een shove.

Check/call is minder goed omdat je dan op veel turn zult moeten opgeven, en op bijvoorbeeld een lage klaveren je bijna moet gaan check/shoven, maar dan heb je dus maar de helft van je equity op de flop.

Gerv
Elite Grinder

Ik vind leaden veel effectiever omdat je draw zo obvious is als je check/called en je implieds zeker niet goed is.

Dus als je check is dat inderdaad of check/raise to get all-in of een check/fold

Men speelt vrij ABC op jouw lead dus kan je met handreaden deze hand optimaler spelen

- Gerv

SnijderMan
PokerStrategist

Wat doe je trouwens als je flop bet geraised wordt?
Folden of dan ook all-in?

Gerv
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door SnijderMan
Wat doe je trouwens als je flop bet geraised wordt?
Folden of dan ook all-in?

Sinds ik niet verwacht dat men TPTK en slechters gaat raisen zit je effectief te drawen naar 35% EQ & <5% FEQ wat betekent dat je moet kijken naar de pot odds.

In feite is dat zijn hele stack + pot + jouw bet gedeeld door te callen bedrag sinds ik zelden iemand zie die Raise/Fold in een multiway pot op zo'n board (Als dat zo is, geef hem een Zalm icoon via HEM oid :f_biggrin: )
Dus je krijgt iets van 4.5:3.5 = 1.2:1 grofweg.

Je hebt 2.2:1 nodig dus dan zie ik meteen dat je dit never nooit kan krijgen wat betekent dat je bet/fold speelt ook al heb je een OESD.

Is callen tegen een sterke range een optie? Nee want je straightdraw is obvious en ik vraag me af of je dan de Turn én River value gaat krijgen van mensen. Misschien 1 straat maar je hebt iets van 17% om hem te hitten en daarvoor doe ik het niet voor.

Geeft dit antwoord op jouw vraag Snijderman? If not , let me know!

SnijderMan
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Gerv
Geeft dit antwoord op jouw vraag Snijderman? If not , let me know!

Jazekers, tx