Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL4 AQs c/r multiway

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
144 Weergaven
SirVandi
PokerStrategist

Had de flop beter wat groter geraised zeker? zodat ik een easy shove op de turn heb? want nu hou ik $3.09 in een pot van $2.26 op de turn, en elke bet is commited.
Of is dit wat overplayed tegen een unkown? en speel ik c/c flop, of lead ik hem beter multiway?
Heb wel wat problemen met mijn beslissingen in multiway pots ondervind ik voor het moment

$0.02/$0.04 No Limit Holdem
5 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG xAndry68x ($5.56)
CO Gloriosus384 ($7.63)
BTN Armanioxx ($3.96)
SB emte1ka ($7.18)
BB Hero ($4)

Pre-Flop: ($0.06, 5 players) Hero is BB A♠ Q♠
1 fold, Gloriosus384 raises to $0.16, 1 fold, emte1ka calls $0.14, Hero calls $0.12

Flop: Q♥ 8♦ 3♠ ($0.48, 3 players)
emte1ka checks, Hero checks, Gloriosus384 bets $0.28, emte1ka calls $0.28, Hero raises to $0.75, Gloriosus384 calls $0.47, emte1ka folds

Turn: J♦ ($2.26, 2 players)
Hero ...,

3 reacties

preflop squeezen en broke gaan (of is dat te overdreven voor NL4 ?()

flop kan je gewoon c/c, je hoeft nergens voor te protecten

als je flop raist heb je een easy shove op de turn, waarom raise je de flop anders?

Preflop is ok, squeeze kan op zich maar dan moet je folden op een shove en dat wil je eigenlijk niet.

Check/call de flop, het is het droogste bord ooit en je gaat in principe geen value krijgen van slechter als je raiset (tenzij een mindere Qx, maar die kun je op turn & river nog stacken).

Gerv
Elite Grinder

In principe is een squeeze hier OK. Je blocked wat dingen en depending op zijn stats/reads/PTR kan je inschatten of het een typische 4bet of fold guy is of iemand die wel is een 3bet gaat callen IP

Call is ook OK trouwens, het is wat jij het fijnst spelen vind + ofcourse wat je dynamics image is

Op de flop is c/R een beetje overplayed since alleen AQ/KQ je raise kunnen gaan callen, beetje thin.
As played zou ik gewoon betten op de Turn en river jammen.

Beste lijn as played is check/call Flop en meestal lead ik de Turns tegen mensen die te Pot controlachtig zijn

- Gerv