Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL4, hit set op monoboard.

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
274 Weergaven
SirVandi
PokerStrategist

$0.02/$0.04 No Limit Holdem
6 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG TeeAge2702 ($8.51)
UTG+1 TiePieDie ($4)
CO juristi3 ($4)
BTN Hero ($4)
SB Ekubb ($8.58)
BB DOA1980 ($5.90)

Pre-Flop: ($0.06, 6 players) Hero is BTN 6♣ 6♥
1 fold, TiePieDie raises to $0.16, juristi3 calls $0.16, Hero calls $0.16, 2 folds

Flop: 9♠ Q♠ 6♠ ($0.54, 3 players)
TiePieDie checks, juristi3 bets $0.52, Hero goes all-in $3.84,

Villain is een BIG fish, zag hem al broke gaan met TPNK, speelt 60/10 over tiental handen etc..
Call ik hier de flop dan beter? Ik denk het niet, want tegen 1 card flushdraws heb ik hier nog foldequity .. Heb hem hier dus maar gepushed met mijn set.
Wat vinden jullie het beste hier?

5 reacties

Potsize raise flop en hopen dat er geen 4e :spade: valt.

Zo'n gigantische overbet op de flop komt als de nuts over. Hij moet al een héél zware callingstation-vis zijn opdat hij hier met TP zou callen.

Is dit het geval, Nh wp.

Maar vaak gaat hij beseffen dat de kans toch wel groot is dat je hem crusht...

Gewoon shoven omdat een call sucked tegen een fish. Tenzij hij echt een totale fish is, dan kan je overwegen om gewoon genoeg te raisen zodat je op elke turnbet van hem toch committed bent, maar zodat je hem misschien wat makkelijker meekrijgt.

Meestal shove ik hier gewoon en wacht ik gewoon tot hij met Q3 :spade: herocalled

Ik denk dat je makkelijker gecalld wordt als je het er 2.00 van maakt op de flop en dan elke turn shovet. Op zich maakt het niet zo héél veel uit denk ik, zolang je maar niet flat.

Waarom spreek je hier overigens over fold equity? Het is een gewone value shove...

SirVandi Topicstarter
SirVandi
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door falcone1983

Waarom spreek je hier overigens over fold equity? Het is een gewone value shove...

Geen idee eigenlijk :P , Hij callde overigens met Ks6d, fish dus :P

Raise potsize dus 2.1$ en blindly shove elke turn