Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL4 kj suited

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
178 Weergaven

wat doen...?
Op de river ging hij mij waarschijnlijk raisen, had ik mij aan verwacht. Maar niet dat hij flush Ace high zou hebben

Stats: VPIP: 40, PFR: 4, 3B: 0, AF: 1,3, Hands: 45

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.04 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]SB (Hero)$3.12:///////;BB$7.63:///////;MP2$2.60:///////;MP3$3.78:///////;CO$4.04:///////;BU$2.79:///////;[/tg]

Preflop: Hero is SB with J:d, K:d.
MP2 calls $0.04, MP3 calls $0.04, 2 folds, Hero calls $0.02, BB checks.

Flop: ($0.16) 8:d, 6:d, 2:d (4 players)
Hero checks, BB checks, MP2 bets $0.16, MP3 folds, Hero calls $0.16, BB folds.

Turn: ($0.48) 3:s (2 players)
Hero bets $0.04, MP2 raises to $0.58, Hero raises to $2.92, MP2 calls $1.82.

River: ($5.8) J:c (2 players)

Final Pot: $5.8.
Results follow:

MP2 shows a flush, ace high(A:d 3:d).
Hero shows a flush, king high(J:d K:d).

MP2 wins with a flush, ace high(A:d 3:d).
Hero wins with a flush, king high(J:d K:d).

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Stanneke78
Poker Player

Persoonlijk had ik hier PF geraised naar 0.16/0.20. 4-way pot lijkt me veel te tricky. Of is dat ook te optimistisch?

Beantwoorden
Citeren
KingKlaas
Oldschool Grinder

Als ik hier preflop raise maak ik er zelfs 0.24 van.

Verder gewoon zelf uitbetten op de flop, je moet normaal gesproken je hand beschermen en je wilt value halen uiteraard.

Verder de 1 big blind bet op de turn is: :facepalm: :facepalm: :f_eek: :f_eek:
Ook zie ik je hier met een stack van minder dan 100 big blinds zitten, dat is zonde want je wilt max.value voor je sterke handen.

Beantwoorden
Citeren
EevQQ
PokerStrategist

Flop had je moeten raisen imo. Een 4e :diamond: killed alle actie en dan krijg je geen value meer van sets/two pairs.

Turn minbet ?( Verder standaard broke, dat hij de Ahigh flush heeft is gewoon een cooler.

Beantwoorden
Citeren
darko163
PokerStrategist

Hoi Thrillerke,

preflop kan je deze hand inderdaad beter raisen. Ze callen je zeker met slechtere Kx of Jx handen.

As played is checken hier eigenlijk een veelgemaakte fout. Je flopt een monster en je gaat slowplayen. Dat is eigenlijk (zéker op de deze limieten) zonde van je hand, aangezien je niet zo vaak monsters flopt. Ik zou hier dus altijd bijna pot betten omdat spelers met de A♦ of zelfs de Q♦ altijd zullen callen. Daarnaast zullen ze vaak ook callen met 99/TT of 8x of sets, two pairs.... dus er zijn zat slechtere handen die je betalen.

Je moet alleen maar slowplayen als je verwacht dat er geen slechtere handen zijn die je betalen én je tegenstanders kunnen op turn en river een 2nd best hand maken. Als je tegenstanders hier op de turn of river goed hitten verlies je meestal een grote pot (tegen nut flush of FH).

Dus de beste line:
flop potbetten
turn potbetten (of turnshove callen hier).
river shoven

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag!

Darko163

Beantwoorden
Citeren