Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL4 - KK flop top set - quid river?

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
142 Weergaven

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.04 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
[tg]MP1$4.20:///////;MP2$5.00:///////;MP3$4.50:///////;CO$2.88:///////;BU(Hero)$4.25:///////;SB$11.39:///////;BB$5.51:///////;[/tg]
Preflop: Hero is BU with K:h, K:s.
4 folds, Hero raises to $0.16, SB calls $0.14, BB folds.

Flop: ($0.36) Q:d, 4:s, K:d (4 players)
SB bets $0.10, Hero raises to $0.45, SB calls $0.35.

Turn: ($1.26) 3:s (4 players)
SB checks, Hero bets $0.90, SB calls $0.90.

River: ($3.06) J:d (4 players)
SB bets $2.91, Hero calls $2.74.

Final Pot: $8.71.

Doe ik iets mis?

3 reacties
Fladdermouse
Oldschool Grinder

De flop mag een klein beetje groter ($0.50-$0.55), want minidonkbets zijn vaak draws.
Ook de turn wat groter betten naar $1.05 ofzo.

De river: tja typisch... dit hangt meestal van mijn stemming van het moment af. Als ik echt gefocused aan het pokeren ben kan ik hier folden, maar als ik ook maar de ligtste vorm van tilt heb, kan ik dit niet folden.
Aan de manier waarop hij deze hand speelt, heeft hij super vaak een draw. Als hij dan de river shoved weet je gewoon dat hij zijn flush heeft gehit.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja ook hier hetzelfde probleem.

De grootte van de pot op de flop is 0.32, op de turn 1.20.

De raise op de flop mag inderdaad wel een tikkeltje groter, zoals Fladdermouse al zegt. Ook de turnbet mag wat groter, bij de huidige pot ongeveer $1.10 lijkt me mooi. Je moet je hand gewoon goed beschermen tegen mogelijke draws.

De beslissing op de river is niet makkelijk. Villain heeft de hele tijd passief gespeeld en pushed opeens als de derde ruiten komt. In dit geval is zijn push bijna net zo groot als de pot, dus je moet minstens 1 op de 3 keer winnen om winstgevend te kunnen callen. Maar als het een niet al te beroerde speler is zie ik hem dit eigenlijk bijna alleen maar doen met een straat of een flush. Dus is een fold hier toch beter denk ik, ook al heb je nog zo'n sterke hand.