Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL4 T9o steal attempt

7 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
174 Weergaven
Gerardus
PokerStrategist

Met de onderstaande hand weet ik niet zo goed raad mee... Achteraf gezien had ik hier op de flop gewoon moeten checken. Het was ook niet zo een sterke optreden om op de flop zijn check-raise te callen. En bij de river had ik gewoon moeten folden denk ik.

Villian stats (115 handen, +249 bb/100)
VP 25/PF 19/3B 12/F3B 100
AF 3/3/6/1/oo
WSF 83/WtS 33/WSD 83

iPoker - $0.04 NL (6 max) - Holdem - 5 players
Hand converted by PokerTracker 4

SB: $3.52
BB: $4.01
UTG: $7.46
CO: $4.00
Hero (BTN): $5.16

SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.04

Pre Flop: (pot: $0.06) Hero has T♥ 9♣

fold, fold, Hero raises to $0.12, fold, BB calls $0.08

Flop: ($0.26, 2 players) 9♠ 5♣ 3♥
BB checks, Hero bets $0.19, BB raises to $0.48, Hero calls $0.29

Turn: ($1.22, 2 players) K♣
BB checks, Hero checks

River: ($1.22, 2 players) 8♦
BB bets $0.80, Hero calls $0.80

Spoiler

BB shows 8♣ 8♥ (Three of a Kind, Eights) (Pre 53%, Flop 10%, Turn 5%)
Hero mucks T♥ 9♣ (One Pair, Nines) (Pre 47%, Flop 90%, Turn 95%)
BB wins $2.64

Beantwoorden
Citeren
6 reacties

Hey,

Op de BTN zou ik niet 3x openen omdat onze range te wijd is. Als er fishes id blinds zitten kan het wel.

Op de flop moeten we zeker betten hoor. Er callt nog wel redelijk wat en we moeten protecten omdat any J+ turn slecht is. Zonder wat info over zijn check/raising range zou ik wel gewoon folden op die raise. Tegen aggro's die vaker zulke boards check/raisen kunnen we natuurlijk wel callen. Ik vind je call dus nogal boarderline. Hij ziet er wel aggro uit maar ik zie geen check/raising stats.

Turncheck is goed. River is alweer superclose.... Vaak zie je ze gewoon wel eerlijk zijn als ze op de turn 'opgeven' dus ondanks dat hij erg narrow rept denk ik dat fold het beste is. Ingame call ik wrs ook.

Farma

Beantwoorden
Citeren
karatsj
PokerStrategist

Ugly river :rage: maar nu heb je wel interessante notes over villain zijn postflop lines. En zoals farma zegt tegen een 25/19 speler met 3bet van 12 is het beste om bu te openfolden. Als er nits/fishes in de blinds zitten openraise ik ook wel altijd deze hand

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door karatsj
Ugly river :rage: maar nu heb je wel interessante notes over villain zijn postflop lines. En zoals farma zegt tegen een 25/19 speler met 3bet van 12 is het beste om bu te openfolden. Als er nits/fishes in de blinds zitten openraise ik ook wel altijd deze hand

Ik zou 9T gewoon wel openen op de BTN hoor. De hand is goed genoeg. Maar 3x is gewoon slecht als er iemand aggro zit. 2x is zelfs genoeg.

Beantwoorden
Citeren
karatsj
PokerStrategist

Maar 3x is gewoon slecht als er iemand aggro zit. 2x is zelfs genoeg.

Maar dan moet je je valuehanden ook 2x maken en krijgen de blinds betere odds?

Beantwoorden
Citeren

Ja ook 2x. Bij 3x krijgen ze ook goede odds? Tuurlijk zullen ze wijder callen maar wij hebben positie dus we zouden sowieso profitabel moeten kunnen spelen.

Beantwoorden
Citeren
Gerardus Topicstarter
Gerardus
PokerStrategist

Hey

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Hij ziet er wel aggro uit maar ik zie geen check/raising stats.Farma

Ik besefte afgelopen dagen idd dat ik te veel dingen mis in door mezelf ontworpen HUD. Goed, dankzij dezelfde hud heb ik toch ook weer hoop opgestoken met o.a. 'light' 3- en 4-betten tijdens blind-battles... :) Daarover moet ik nog een hoop leren.

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist

Ja ook 2x. Bij 3x krijgen ze ook goede odds? Tuurlijk zullen ze wijder callen maar wij hebben positie dus we zouden sowieso profitabel moeten kunnen spelen.

Dit geeft stof om erover na te denken :pokerface:

Beantwoorden
Citeren