Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Nl5 Aa - 16.08

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
241 Weergaven
michel2311
PokerStrategist

Villian is 59/0 over 12 handen dus zijn call pre was te verwachten. Op de flop c/r hij mij en na even nagedacht te hebben besluit ik te callen. Overige straten veranderen niks en zijn overbet op de turn stacked mij. Villain kan hier praktisch elke hand hebben van een straightdraw tot een set....

Poker Stars, $0.02/$0.05 No Limit Hold'em Cash, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

BB: $5.60 (112 bb)
UTG: $10.30 (206 bb)
Hero (MP): $5 (100 bb)
CO: $12.50 (250 bb)
BTN: $12.50 (250 bb)
SB: $6.44 (128.8 bb)

Preflop: Hero is MP with A A
UTG folds, Hero raises to $0.20, 2 folds, SB calls $0.18, BB folds

Flop: ($0.45) 5 T 8 (2 players)
SB checks, Hero bets $0.25, SB raises to $0.70, Hero calls $0.45

Turn: ($1.85) 7 (2 players)
SB bets $0.90, Hero calls $0.90

River: ($3.65) K (2 players)
SB bets $4.64, Hero calls $3.20 and is all-in

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
Marcane
PokerStrategist

He Michel,

Ja blijft natuurlijk lastig.....
Vooral op de flop V reraist op een vrij droog board, dus er is een kans dat hij een set heeft. Echter AA kun je op zo'n board niet folden. Als je callt geef je een extra kaart weg die vervelend voor je kan zijn. Dus denk ik dat ik hem gelijk op de flop ai zou zetten om niet nog twee kaarten weg te geven en omdat ik denk dat hij na een reraise op de flop zijn kaarten zelden nog weg zal leggen. Zeker een 59/0 vis zal callen

Beantwoorden
Citeren
KingKlaas
Oldschool Grinder

Hangt er vanaf hier hoe hij na de flop speelt.
Als hij over het algemeen passief speelt kan het een fold zijn.

Het kan echter ook net zo goed een tien of random spew zijn, zeker als hij wat aggresiever speelt.
Daarom speel ik call flop op dit droge board.
Ik raise vervolgens de turn omdat er straightdraws mogelijk worden en er best een hand 109 of zelfs 106 suited in zijn range zit.

Als gespeeld hier, weet ik niet of ik river nog call, er is best een kans dat ie een random 2pair heeft met een bijna potbet.
Zeker k10 zie ik als mogelijke hand.

Beantwoorden
Citeren
K2AA72
Elite Grinder

klote spot zeg...

overigens verandert de 7 op de turn wel wat aan het bord, want J9 en 69 komen aan...

hij zet met zijn turn half pot bet, de pot precies op voor een river PSB (pot sized bet)... dat kan hij doen om zoveel mogelijk FE op de river mogelijk te maken, of (waarschijnlijker) hij denk niet zo na over z'n sizing...

de overshove (wat effectief maar 3,20 is) is meestal (in mijn ervaring) een sterke hand die er bluffend uit wil zien...
klote spot maar ik denk dat ik flop en turn call voor pot odds, omdat je soms nog wel de beste hand hebt en je nog outs hebt tegen sets en 2 paar, en de river fold omdat hij vaak een deel van zijn blufs tegen de river zal opgeven... ik denk dat hij hier vooral value handen heeft, dus random 2 paar, sets, en j9 ... ben benieuwd naar results

Beantwoorden
Citeren
nickvdb1990
PokerStrategist

Ik ben het grotendeels eens met K2.

Dus:
P: goed
F: goed
T: goed
R: beter folden, hoe spijtig het ook is

Beantwoorden
Citeren
michel2311 Topicstarter
michel2311
PokerStrategist

Had eigenlijk al in de gaten dat ik deze hand weg had moeten leggen. Folden is soms moeilijk.

Oorspronkelijk gepost door K2AA72
... ben benieuwd naar results

Maar tegen een A8o :f_eek: had ik nog altijd de betere hand!!

Beantwoorden
Citeren