Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL5 - FR - 77 - 888 flop

17 Berichten
8 Gebruikers
1 Reacties
4,065 Weergaven
schelleXL
Oldschool Grinder

Hallo,

hier nog eens wat handjes.

Wat doen jullie met dit soort handen. We floppen FH maar met middle pair nadat we callen Pré IP.

vanaf wat callen jullie of pushen jullie ?

MP+1: $4.75 (VPIP: 14.39, PFR: 7.10, 3Bet Preflop: 1.00, Hands: 545)
Hero (MP+2): $5.52
CO: $2.59 (VPIP: 0.00, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 4)
BTN: $5.00 (VPIP: 11.57, PFR: 9.75, 3Bet Preflop: 4.84, Hands: 3,873)
SB: $6.03 (VPIP: 50.00, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 4)
BB: $2.59 (VPIP: 10.38, PFR: 7.27, 3Bet Preflop: 2.94, Hands: 294)
UTG: $1.15 (VPIP: 0.00, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: -, Hands: 4)
UTG+1: $7.41 (VPIP: 18.81, PFR: 16.55, 3Bet Preflop: 3.47, Hands: 1,250)
MP: $6.06 (VPIP: 16.73, PFR: 11.60, 3Bet Preflop: 5.39, Hands: 532)
SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.05

Pre Flop: (pot: $0.07) Hero has 7♦ 7♣

fold, fold, MP raises to $0.20, fold, Hero calls $0.20, fold, fold, fold, fold

Flop: ($0.47, 2 players) 8♠ 8♥ 8♦
MP bets $0.28, fold

Spoiler

MP wins $0.45

Beantwoorden
Citeren
16 reacties
ilgenio86
PokerStrategist

Persoonlijk had ik hem hier toch een reraise gegeven. Vind dit aangezien de tegenstander mss wel een te easy fold. En door de vele scarecards die er wss wel zouden komen want je pair is niet heel hoog had ik raise/fold gespeeld met het idee als hij reraised heeft hij wss wel hoger pair of AK (en flinke ballen).
Maar slimste is wss wachten op gasten die hogere limieten spelen voor betere info :)

Beantwoorden
Citeren
KingKlaas
Oldschool Grinder

Wat is er mis met een call op deze flop??
Raise is overplay, fold vind ik weak...

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door KingKlaas
Wat is er mis met een call op deze flop??
Raise is overplay, fold vind ik weak...

call kan natuurlijk, maar wat doe je dan op de turn als er geen 7 valt en hij bet nog eens?

Beantwoorden
Citeren
KingKlaas
Oldschool Grinder

Dan fold ik, want hij is toch best tight..Ik verwacht echter wel dat hij hier alles c-bet op deze flop, dus daarom 1x call.

Beantwoorden
Citeren
rogervieri
PokerStrategist

WA WB situatie idd, PS, een 7 verbetert je hand niet op de turn

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door rogervieri
WA WB situatie idd, PS, een 7 verbetert je hand niet op de turn

idd sorry was eventjes ver met de gedachten, denk dus dat een raise mss wel beste play is al zien er dit veel anders. Hangt ook wel af van het feit of je weet dat hij enkel 1 maal barrelt met air of ....
als hij enkel 1 maal barrelt , call ik anders raise ik om te weten waar ik sta. (is daarom niet de goeie play :))

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter
PokerStrategist

Met een raise isoleer je jezelf tegen een range van handen die je allemaal beaten. Met andere woorden als je raised, foldt hij alle mindere handen en callt hij alle betere handen. Je mist daardoor value tegen mindere handen en je geeft te veel weg aan betere handen. Daarom denk ik dat raise hier de minst goede play is. Als je wil kan je de flop callen. Als hij door bet op de turn/river heb je een bluffcatcher. Ik denk niet dat bluffcatchen profitabel is op nl5, dus dan zou ik dan folden.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
met een raise isoleer je jezelf tegen een range van handen die je allemaal beaten. met andere woorden als je raised fold hij alle mindere handen en callt hij alle betere handen. Je mist daatdoor value tegen mindere handen en je geeft te veel weg aan betere handen. daarom denk ik dat raise hier de inst goede play is. Als je wil kan je de flop callen. Als hij door bet op de turn/river heb je een bluffcatcher, en ik denk niet dat bluffcatchen profitabel is op nl5, dus dan zou ik folden.

Peter you lost me on the way.:) Eerst zeg je allemaal negatieve punten van de raise :P en dan zeg je: daarom denk ik dat raise hier de inst goede play is.

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan
PokerStrategist

flop callen turn folden bij een bet...
raisen op de flop is overplay
als hij cbet met crap zal hij de turn niet meer barrelen

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door ilgenio86

Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
met een raise isoleer je jezelf tegen een range van handen die je allemaal beaten. met andere woorden als je raised fold hij alle mindere handen en callt hij alle betere handen. Je mist daatdoor value tegen mindere handen en je geeft te veel weg aan betere handen. daarom denk ik dat raise hier de inst goede play is. Als je wil kan je de flop callen. Als hij door bet op de turn/river heb je een bluffcatcher, en ik denk niet dat bluffcatchen profitabel is op nl5, dus dan zou ik folden.

Peter you lost me on the way.:) Eerst zeg je allemaal negatieve punten van de raise :P en dan zeg je: daarom denk ik dat raise hier de inst goede play is.

minst*

Beantwoorden
Citeren
SWScuracao
PokerStrategist

lol @ comments hier
volgens mij heeft hands posten hier obv. geen zin meer als ik al die random adviezen lees
keep up the great work PS.nl :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SWScuracao
lol @ comments hier
volgens mij heeft hands posten hier obv. geen zin meer als ik al die random adviezen lees
keep up the great work PS.nl :f_drink:

is dit niet de bedoeling dat iedereen zijn advies heeft hoe hij het ziet? :)

Beantwoorden
Citeren
rogervieri
PokerStrategist

Lol kneus Curacao, jij bent zooooooooooo stoer, NOT

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan
PokerStrategist

hij brengt het misschien niet zo leuk maar een klein beetje gelijk heeft ie wel het niveau van beoordelen is een stuk lager als dat het eerst was.. geeft in principe ook niet iedereen moet leren maar het was eerder wel altijd fijn als een ervaren hj een antwoord gaf.

Beantwoorden
Citeren
rogervieri
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door OmdatHetKan
hij brengt het misschien niet zo leuk maar een klein beetje gelijk heeft ie wel het niveau van beoordelen is een stuk lager als dat het eerst was.. geeft in principe ook niet iedereen moet leren maar het was eerder wel altijd fijn als een ervaren hj een antwoord gaf.

Mee eens, maar zeg dat dan en spreek PS er direct op aan, no need for flaming

Beantwoorden
Citeren
stukkrapoel
Oldschool Grinder

Call flop en fold turn. Zuigt obv maarja wat kun je anders doen? Gaan liggen raisen voor info brengt ook geen hol op.

Beantwoorden
Citeren