Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] NL5 FR - KTs

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
194 Weergaven

goed gespeeld?
flop raisen, turn betten?
Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (7 handed)

Known players:
[tg]CO (Hero)$5.28:///////;BU$10.18:///////;SB$4.95:///////;BB$5.56:///////;MP1$5.17:///////;MP2$5.00:///////;MP3$4.36:///////;[/tg]

Preflop: Hero is CO with K:d, T:d.
3 folds, Hero raises to $0.15, 2 folds, BB calls $0.10.

Flop: ($0.32) 7:c, T:s, 8:d (2 players)
BB bets $0.32, Hero calls $0.32.

Turn: ($0.96) 6:h (2 players)
BB checks, Hero checks.

River: ($0.96) J:c (2 players)
BB bets $0.96, Hero folds, BB gets uncalled bet back.

Final Pot: $0.96.

2 reacties

flop raisen is hier wel een beetje overplayed imo omdat de potsize donkbet wel sterk overkomt. Hier raisen gaat er in veel gevallen voor zorgen dat je zijn slechtere handen eruit laat folden en hij enkel betere handen voortspeelt(+ enkele draws, maar er zitten meer made hands in zijn calling range dan draws imo). Bovendien zou je ook niet kunnen callen als hij over je raise heenkomt dus is een call daar wel goed volgens wa/wb.

Als hij dan de turn checked bet ik echter wel, iets van 2/3e pot om 2 redenen: 1) ik wil de pot daar oppakken 2) ik wil met deze bet ervoor zorgen dat ik op de river behind kan checken omdat ik showdown value heb.

As played is de river wel een fold omdat je geen enkel idee hebt wat hij kan hebben, er een 4card straight ligt, hij die J nog kan hebben gehit als hij op de flop een gutshot heeft gedonkbet etc...

Nox

LaughingMan85
Elite Grinder

Ik raise in deze situatie toch liever, het klopt wel dat je je hand dan overplayed en vooral calls krijgt van handen die beter zijn.
Maar toch vind ik een raise hier beter aangezien er wel heel veel kaarten zijn die je niet wilt zien nl. 6/7/8/9/J/Q/A en als je hier gewoon passief verder speelt is de kans wel heel groot dat een van deze tevoorschijn gaat komen en dan zul je moeten folden indien villain zo aggressief blijft, bovendien zie ik villain nog met genoeg handen callen die jij hier beat hebt zoals T6/T9/JT/QT/99 + draws.
Je hebt hier waarschijnlijk de beste hand maar die is niet sterk genoeg om overeind te blijven tot de showndown dus pak ik liever hier de pot op.

As played zou je de turn hier kunnen betten om die straat te representen, op die manier zou je op een goedkope manier naar de showdown kunnen komen door dan de river behind te checken. Als je dat niet doet call ik hier wel nog een kleine bet van villain maar op een potbet fold ik ook.