Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL5 - JJ, set wordt flush en dan??

8 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
967 Weergaven
MonyetManis
Oldschool Grinder

Ik heb geen idee wat ik met deze hand moet.

Vrij loose speler, maar niet heel agressief. Ik check/raise de flop omdat ik denk dat ik met een donkbet hem direct wegjaag omdat ik dan iets groots representeer. Echter op de flop 3bet hij. Ik verwacht hier nog steeds voor te liggen met mijn set. Denk dat hij hier een OESD/FD/TPTK heeft.
De turn maakt het wat lastiger voor mij. Heeft hij zijn flush gehit?
De river. Geen idee wat ik moet doen na zijn push. Ik heb een vrij sterke flush, maar hij zou zomaar de A♥: of Q♥: kunnen hebben, helemaal omdat hij mij 3bette op de flop. Om eerlijk te zijn weet ik ook niet waarom ik de river zelf niet bet/push.

Wat doe ik goed/fout?

Poker Stars $2.00 No Limit Hold'em - 5 players
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

SB: $2.00 - VPIP: 16, PFR: 11, 3B: 4, AF: 0.0, Hands: 73
Hero (BB): $4.55
UTG: $2.17 - VPIP: 25, PFR: 14, 3B: 0, AF: 5.3, Hands: 80
CO: $2.02 - VPIP: 14, PFR: 9, 3B: 3, AF: 1.7, Hands: 357
BTN: $2.57 - VPIP: 19, PFR: 15, 3B: 14, AF: 1.2, Hands: 68

Pre Flop: ($0.03) Hero is BB with J :spade: J :heart:
UTG raises to $0.06, 3 folds, Hero calls $0.04

Flop: ($0.13) T :heart: K :heart: J :diamond: (2 players)
Hero checks, UTG bets $0.08, Hero raises to $0.20, UTG raises to $0.38, Hero calls $0.18

Turn: ($0.89) 6 :heart: (2 players)
Hero checks, UTG bets $0.57, Hero calls $0.57

River: ($2.03) 5 :heart: (2 players)
Hero checks, UTG bets $1.16, Hero ?

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Aan een 5 handed tafel had ik zelf pre-flop een 3Bet geplaatst.
Als gespeeld had ik de flop voor stacks gespeeld. Al is zijn 3Bet sizing wel verdacht. Al verlies je nu alleen van KK en AQ. De turn kaart is vervelend, maar had ik ook nog wel gecalled. Nu hij de river weer bet ben je denk ik te vaak door een betere flush verslagen en had ik hier gefold.

Beantwoorden
Citeren
MonyetManis Topicstarter
MonyetManis
Oldschool Grinder

Thanks SDK! Ik ga er nog eens naar kijken.

Op de flop zou ik ook nog verslagen worden door Q9 en dat zie ik hem ook nog hebben. Maakt dat de situatie anders om de flop om stacks te spelen?

Beantwoorden
Citeren
Plompoker
PokerStrategist

Vervelende spot. Geld moet er hier in op de flop, waarschijnlijkt stackt hij hier nog af met genoeg handen (TT, heart draws, pair+hearts, two pairs, etc. etc.) waar we op voor lopen om te compenseren voor de keren dat hij al een straight/set kings heeft. As played call ik ook nog wel op de turn maar op de river moeten we hier opgeven.

Beantwoorden
Citeren
MonyetManis Topicstarter
MonyetManis
Oldschool Grinder

Thanks Plom! Duidelijke uitleg :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
rogervieri
PokerStrategist

Jup, afstacken op de flop, verder volledig eens met SDK analyse vd verdere straten

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door rogervieri
Jup, afstacken op de flop, verder volledig eens met SDK analyse vd verdere straten

Ik vind dat je het te passief speelt, pre vind ik fijn om te flatten i.p.v 3betten. Op de flop vind ik dat je het erin moet krijgen, zeker op 2nl. Je zal merken dat je tevaak tegen top 2 aanloopt en je eigenlijk value mist, denk dat het zeker ev+ is om de flop te 4bet jammen vooral op 2nl. Als die een hogere set is cooler en doorgaan naar de volgende hand. voor hoe je het nu gespeeld heb vind ik je river fold goed, Al had ik denk ik de turn geshipt als ik het op de flop nog niet gedaan had.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door rogervieri

+1.

Beantwoorden
Citeren