Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL5: KK folden bij vermoeden AA?

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
151 Weergaven
Henkie59
PokerStrategist

Wanneer ik de basic starthandenkaart volg zou ik op de micro limieten preflop altijd all-in moeten willen met KK, echter loop ik vaak tegen AA aan wanneer dit lukt. Er zijn uiteraard spelers waarbij je zonder twijfel all-in kunt met Kk, maar bij spelers die erg tight zijn klopt het vermoeden erg vaak dat ze AA hebben. Hier een voorbeeld van zo'n hand.

stats op MP2: VPIP: 15 PFR:8 AFq: 40 (60)

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

€0.02/€0.05 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
[tg]CO€8.10:///////;BU€5.98:///////;SB€8.40:///////;BB€5.00:///////;UTG2 (Hero)€5.12:///////;MP1€5.69:///////;MP2€5.00:///////;MP3€2.00:///////;[/tg]

Preflop: Hero is UTG2 with K:c, K:h.
Hero raises to €0.20, MP1 folds, MP2 raises to €0.55, 5 folds, Hero raises to €1.80, MP2 raises to €5.00, Hero calls €3.20.

Flop: (€10.07) 2:h, Q:s, 8:s (2 players)

Turn: (€10.07) 7:s (2 players)

River: (€10.07) J:s (2 players)

Final Pot: €10.07.
Results follow:

Hero shows a pair of kings(K:c K:h).
MP2 shows a flush, ace high(A:h A:s).

MP2 wins with a flush, ace high(A:h A:s).

Beantwoorden
Citeren
3 reacties

Heb je over die 60 handen ook 3betstats?
6max is het in ieder geval wel standaard, FR tegen een nitty speler lijkt het me ook niet altijd ideaal, alleen is het lastig om KK te folden zonder aanvullende reads, op de 6max ben ik regelmatig verast dat ik KK had en dacht hij zou wel azen hebben en het er toch maar ingooi om dan te zien dat ik tegen JJ of AK aanzat.

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

KK zonder deftige reads folden preflop is nogal bad, die heb je hier nog niet na 60handen lijkt me. Dus Broke gaan is std.

Nh, tough luck.

Beantwoorden
Citeren
stinkvinger
PokerStrategist

op NL5 kan je dat toch easy doen? Op zoom zal je wel eens tegen een AA aan lopen maar ook tegen QQ en JJ en AK. Ik heb de afgelopen 5 keer op nl10 zoom verloren van een AA toen ik met KK all-in ging wat ik ook niet meer ga doen, maar hé dat is nl10 en zoom. Op nl5 zou ik altijd all in gaan als ik de mogelijkheid krijg

Beantwoorden
Citeren