Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL5: KQs hit flush op flop

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
163 Weergaven
Henkie59
PokerStrategist

PokerStars - €0.05 NL - Holdem - 9 players
Hand converted by PokerTracker 3

Tot mijn bet op de river heb ik de hand denk ik goed gespeeld, misschien zijn m'n bet sizes wel aan de lage kant. na zijn shove op de river denk ik echter dat ik de hand wel op had kunnen geven door zijn passive stats, maar blijkbaar heb ik hier in game grote moeite mee. Ik had nog voorgestaan op AJ, hoewel ik betwijfel of villain hiermee geshovet had ipv gewoon af te callen. Veel vaker zal hij hier een full house hebben gehit, Ax spades zag ik dan weer niet zo snel gebeuren. Tenslotte weet ik niet of deze reflectie gekleurd is door de uitkomst of werkelijk objectief is, please discuss :)

UTG+1: €5.00
MP: €10.47
MP+1: €8.46
LP: €9.56 VP$IP:29 PFR:11 AFq:35 (110)
CO: €1.46
BTN: €6.83
Hero (SB): €5.05
BB: €4.33
UTG: €8.28

Hero posts SB €0.02, BB posts BB €0.05

Pre Flop: (€0.07) Hero has Q♠ K♠

fold, fold, fold, fold, LP raises to €0.10, fold, fold, Hero calls €0.08, BB calls €0.05

Flop: (€0.30, 3 players) J♠ 5♠ T♠
Hero bets €0.20, fold, LP calls €0.20

Turn: (€0.70, 2 players) 8♦
Hero bets €0.50, LP calls €0.50

River: (€1.70, 2 players) J♦
Hero bets €1.20, LP raises to €8.76 and is all-in, Hero calls €3.05 and is all-in

LP shows A♠ 6♠ (Flush, Ace High) (Pre 59%, Flop 96%, Turn 98%)
Hero shows Q♠ K♠ (Flush, King High) (Pre 41%, Flop 4%, Turn 2%)
LP wins €9.78

Beantwoorden
Citeren
3 reacties

Hi,

Ik zou em preflop 3betten voor value tenzij BB ook fish is.

Denk dat ik deze eerder x/r en lead wanneer ik zelf Ahi flush heb omdat onze x/r dan minder gecalled kan worden. Ik zou ook met KQss leaden als ik het gevoel heb dat ze passive zijn en Jx niet durven betten.

Eens je lead is je turnbarrel fine, x/r of x/c maakt niet veel sense op zo'n texture.

I like your betsize OTR, niet te groot, niet te klein.. Gericht tegen Jx. Tegen een shove hebben we wel een fold, hij showet hier best vaak een boat.

Farma

Beantwoorden
Citeren
Henkie59 Topicstarter
Henkie59
PokerStrategist

Thx Farma,

over die 3bet preflop, is dit vanwege zijn kleine openbetsize of maak je die ook wanneer hij een normale openbetsize van 4 BB heeft? zoja, wat is de minimale handsterkte waarmee je dit zou doen? Als hij nog een positie later was geweest begon het wel op een steal te lijken en had ik het zeker ge 3bet.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Henkie59
Thx Farma,

over die 3bet preflop, is dit vanwege zijn kleine openbetsize of maak je die ook wanneer hij een normale openbetsize van 4 BB heeft? zoja, wat is de minimale handsterkte waarmee je dit zou doen? Als hij nog een positie later was geweest begon het wel op een steal te lijken en had ik het zeker ge 3bet.

Fish 3bet je best redelijk wat (en enkel met valuehands die zijn calls domineren). Dus zijn openingssizing maakt me niet veel uit tenzij het echt redelijk groot is (4x en groter).

Ik 3bet normaal KT+ wel voor value SB vs fish die CO opent als default. Om je een idee te geven van hoe wijd je kan gaan ;)

En voor value betekent niet 3bet/broke hoor. Fish 4betten vaak heel tight waardoor je heel wijd kan 3betten voor value en tegen een 4bet bijna alles folden. Wanneer je wel een fish hebt die vaak 4bet kan je je strategie wat wijzigen natuurlijk.

Beantwoorden
Citeren