Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nl5 - Sh - Q/Q

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
208 Weergaven
SkunkyXXL
PokerStrategist

Ik zag staan dat meer nuttige info nodig is maar zie het in geen posts terug, niet meer nodig? Dit is de eerste hand die ik post en heb er nog geen kaas van gegeten...!!

Hand is ook gepost in bss fr, waarvoor mijn excuses. Moest hem maar dubbelposten zodat ik weet wat de bedoeling is de volgende keer... xD

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (5 handed)

Known players:
[tg]CO$7.59:///////;BU$4.61:///////;SB$4.54:///////;BB$5.00:///////;MP3 (Hero)$5.49:///////;[/tg]

Preflop: Hero is MP3 with Q:c, Q:h.
Hero calls $0.05, CO raises to $0.22, 3 folds, Hero raises to $0.70, CO raises to $2.17, Hero calls $1.47.

Flop: ($4.41) 6:s, K:h, 6:d (2 players)
Hero checks, CO bets $4.41

2 reacties

je kan hier niet echt gaan callen OOP voor 40% van je stack

na zijn raise is het push of fold, en dan hangt het een beetje van zijn stats en positie af.

persoonlijk fold ik hier omdat jij limp/reraised, wat al vrij sterk oogt, en hij daar geen problemen mee schijnt te hebben dus ik denk dat hij hier gewoon de nuts heeft.

/ oh ja en limp reraise is niet echt een goede move tenzij je het ook met andere handen dan QQ+ doet, en zelfs dan ben ik er niet wild van

Gerv
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door SkunkyXXL
Ik zag staan dat meer nuttige info nodig is maar zie het in geen posts terug, niet meer nodig? Dit is de eerste hand die ik post en heb er nog geen kaas van gegeten...!!

Hand is ook gepost in bss fr, waarvoor mijn excuses. Moest hem maar dubbelposten zodat ik weet wat de bedoeling is de volgende keer... xD

Wanneer je additionele informatie hebt zou ik die eerder posten want dan krijg je een betere handjudging ;)

Over je hand:

QQ is een té sterke hand om te openlimpen. Daarom raise ik hem preflop om een grotere pot op te bouwen (=meer winst voor je QQ)

Het feit dat je limp/raised heeft 2 nadelen:
Ten eerste forceer je je tegenstander om met een tighte range te spelen. Men gaat niet zomaar een raise callen met J:hT:h. Dat is te marginaal namelijk.

Ten tweede kan je dit onmogelijk balancen. Balancen op Microstakes is natuurlijk overrated maar het feit is dat je hier onmogelijk J:hT:h of 5:d4:d profitabel gaat limp/raisen.

As played zie je een 4bet en dat is best lastig uit te spelen sinds je zeker weet dat zijn range QQ+,AKs bevat waarin jouw QQ onderaan zijn range staat.

Dus preflop shove je hem hier erin want limp/raisen om vervolgens te folden op een 4bet is een nog grotere fout

Mvg,

Gerv