Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL5 speed poker - 33 OOP Flopped set

13 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
444 Weergaven
Plompoker
PokerStrategist

Even een line check, spelen jullie hier flop/turn anders?

IPoker No-Limit Hold'em, €0.05 BB (6 handed) - IPoker Converter Tool from http://www.flopturnriver.com

BB (€6.31)
UTG (€6.61)
MP (€7.32)
CO (€5.69)
Button (€5.41)
Hero (SB) (€5.17)

Preflop: Hero is SB with 3, 3
UTG raises €0.15, 1 fold, CO calls €0.15, Button calls €0.15, Hero calls €0.13, 1 fold

Flop: (€0.65) 4, Q, 3 (4 players)
Hero checks, UTG bets €0.32, 1 fold, Button calls €0.32, Hero calls €0.32

Turn: (€1.61) 8 (3 players)
Hero bets €1.35, 1 fold, Button raises €2.70, Hero raises €3.35 (All-In), Button calls €2

River: (€11.01) 10 (2 players, 1 all-in)

Total pot: €11.01

Results below:

Spoiler

Button had 8, 8 (three of a kind, eights).
Hero had 3, 3 (three of a kind, threes).
Outcome: Button won €10.28

Beantwoorden
Citeren
12 reacties
schelleXL
Oldschool Grinder

pré en flop is oké.

turn waarom bet je zelf op deze blank ? Als hij flop bet dan zal hij op deze kaart ook wel doorbetten.

Het feit dat button hier raises na jouw bijna potsize donkbet doet me vermoeden dat je beat bent (kheb nog niet naar de results gekeken).

reshoven is dan ook niet de juiste beslissing denk ik en ik zou hier zelfs durven folden.
wat representeerd hij door de minraise op deze turn ? deze kaart helpt alleen 88 en dat beat je. Flushdraws zouden volgens mij de flop al niet gecallt hebben.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

je moet zo streng niet zijn schelle :)
Ik snap ook niet waarom je donkbet? moet wel zeggen is door je play ook wel de enige manier die je krijgt om daar nog te folden, zie hem daar weinig anders dan een set raisen.
Maar uiteindelijk denk ik dat je zoiezo all in gaat. Want laat ons nu zeggen dat je de turn x/c voor 1.35. dan is de pot rond de 4.30. Kdenk niet dat je de river kan folden met een set op een blank en hij gaat wel zowiezo nog eens rond de 3 betten dan wss , dus ben je zo goed als all in.
set over set is gewoon meer suck it up en play on ;)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Had zelf de turn check/shove gespeeld en nu ben je committed door die best grote donkbet op turn en ziet zijn lijn er inderdaad uit dat je tegen een betere set bent aangelopen.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Had zelf de turn check/shove gespeeld en nu ben je committed door die best grote donkbet op turn en ziet zijn lijn er inderdaad uit dat je tegen een betere set bent aangelopen.

laat ons zeggen dat uiteindelijk de meeste hier broke gaan als ik het zo lees sdk ;). Ik had hem ook zo gespeeld wss maar wij gaan dan ook beide broke :P

Beantwoorden
Citeren
Plompoker Topicstarter
Plompoker
PokerStrategist

Schelle figured it out, wp sir!

Ik donk de turn juist omdat de flushdraw aankomt, achteraf gezien niet echt ideaal maar als het check/check gaat word het op de river ook best een rare spot (zowel op een black als op een 3rd heart).

Ben in ieder geval blij dat er nog een hoop te leren valt, Ik heb het idee dat ik mensen nog teveel afbetaal (W$SD is erg laag, mijn blueline is te laag en mijn redline te hoog). Moet denk ik minder callen en meer betten/folden. Ik blijf in ieder geval handjes posten. Kom oorspronkelijk uit de micro MTT's/SnG's en ben pas recent weer terug begonnen met cashgames.

Beantwoorden
Citeren
schelleXL
Oldschool Grinder

zeker blijven posten en ik wou helemaal niet streng overkomen maar ik heb zelf heel veel fouten gemaakt dus ik weet al een beetje wat je wel/niet mag doen ;-)

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

plom, ik snap niet waarje zegt schelle figured it out?
Hij gaat hier broke juist zoals jij, maar zal gewoon x/c spelen tot en met de river...
Je enige fout die je maakt is als je de flop gewoon called moet je niet van gelijk welke kaart beginnen panikeren op de turn. Er zijn er weinig die de flop zullen callen met suited hearts hoor. Dus je donkbet is niet slim omdat enkel betere handen zullen verder spelen maar door je play kon je mss nog folden. Maar de meeste zullen hier x/c spelen tot en met de river. Kortom broke :)
set over set verliezen is geen schande he :) liever dat dan preflop all in met AA<KK.

Beantwoorden
Citeren
Plompoker Topicstarter
Plompoker
PokerStrategist

Hij had m gefigured op basis van mijn read, en deed wat ik niet kon, folden ;)

Schelle zegt terrecht dat 88 het enige is dat villian hier helpt en dat dat mij beat. Ergens achterin mijn hoofd zat ook dat ik hier 88 ging zien bij een call, maar ik kon m niet wegleggen. Verder bedoelde ik er niks mee hoor, haha!

Run overigens erg cold, 2 buy-ins onder EV over 6k hands terwijl ik met een vrij krappe BR speel. Is natuurlijk gewoon variance, en ben eventueel we bereid bij te storten. Zie het nu voornamelijk als een leerproces en ben daarom erg blij met de feedback van anderen!

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

zoals gezegd doordat je het eigenlijk slecht speel kreeg je de kans om weg te leggen :)
btw laat volgende keer gewoon result ook maar gewoon weg leuker om te discussieren dan:)

Beantwoorden
Citeren
schelleXL
Oldschool Grinder

idd, ik had wss 3 straten gecalled.
effe "****" gezegd omdat hij zen 8 hit op de turn en verder gespeeld.:evil:

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Ja doe dan eerder iets als c/shove turn. Zon donk komt zo debiel sterk over multiway, als villain iets nadenkt dan insta fold Qx en KK+. Je kunt nu echt nog wel folden btw. Ja set over set is cooler, maar hier rept BTN (die niet IR is) echt niks anders dan een set door hier te MR multiway na een flopcall. Dus fold turn tbh.

Beantwoorden
Citeren
rogervieri
PokerStrategist

Donkbet blank turn is echt mega sterk, er zijn geen draws etc, gewoon x/c lijkt mij de beste line

Beantwoorden
Citeren