Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL5 Speed - UTG 99 vs BTN 3bet

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
809 Weergaven
Gerardus
PokerStrategist

Hoi!

Pre: call lijkt mij ok. Om hier nou met 99 al te gaan folden... AQo zou ik wel folden. Eens?

Flop: low board. Ik ging hier vanuit dat de BTN tight 3bet: AA-JJ,AKo,AKs. Dan heb ik ruim voldoende equity om te callen.

Turn: plan check/fold

Rivier: plan check/call (tenzij de villain een overbet plaatst). Ik vermoed namelijk dat de villain geen hoge paar heeft.

Agree? Of kan het beter?

iPoker - €0.05 NL FAST (6 max) - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 4

BB: 53.8 BB (VPIP: 0.00, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 2)
Hero (UTG): 107 BB
MP: 66 BB
CO: 117.4 BB (VPIP: 19.50, PFR: 15.25, 3Bet Preflop: 8.57, Hands: 288)
BTN: 105.8 BB (VPIP: 0.00, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 4)
SB: 145.6 BB (VPIP: 31.58, PFR: 21.05, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 21)

SB posts SB 0.4 BB, BB posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has 9♠ 9♦

Hero raises to 3 BB, fold, fold, BTN raises to 9 BB, fold, fold, Hero calls 6 BB

Flop: (19.4 BB, 2 players) 3♥ 3♠ 5♥
Hero checks, BTN bets 9.6 BB, Hero calls 9.6 BB

Turn: (38.6 BB, 2 players) 3♦
Hero checks, BTN checks

River: (38.6 BB, 2 players) 7♠
Hero checks, BTN checks

Spoiler

Hero shows 9♠ 9♦ (Full House, Threes full of Nines)
(Pre 53%, Flop 74%, Turn 84%)
BTN shows T♣ A♣ (Three of a Kind, Threes)
(Pre 47%, Flop 26%, Turn 16%)
Hero wins 36.2 BB

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ben het wel eens met je plan. Alleen had ik zelf op de river een valuebet geplaatst en gefold op een raise.
Ik denk dat hij af en toe best met minder zal callen en is maar de vraag of een random NL5 speler op de river nog vaak gaat bluffen na jouw check.

Beantwoorden
Citeren
Gerardus Topicstarter
Gerardus
PokerStrategist

Ik vraag mij of of hier een value bet op de rivier wel uberhaupt iets gaat opleveren. Als hij niks of een zwakke paar heeft dan gaat hij zeer waarschijnlijk folden. Dat ie een 99 heeft is onwaarschijnlijk. TT wilt hij hier mogelijk wel zo spelen en ook een bet op de rivier callen. Nog een reden voor een check: door steeds te callen of checken kom ik zwak over. Dus, er is een kans dat hij op de rivier nog een keer zou proberen bluffen, vandaar mijn plan check/call.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Gerardus
Ik vraag mij of of hier een value bet op de rivier wel uberhaupt iets gaat opleveren. Als hij niks of een zwakke paar heeft dan gaat hij zeer waarschijnlijk folden. Dat ie een 99 heeft is onwaarschijnlijk. TT wilt hij hier mogelijk wel zo spelen en ook een bet op de rivier callen. Nog een reden voor een check: door steeds te callen of checken kom ik zwak over. Dus, er is een kans dat hij op de rivier nog een keer zou proberen bluffen, vandaar mijn plan check/call.

denk dan wel als hij TT heeft dat hij de turn nog eens barrelt of is dat te agressief? :)

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Nh

Beantwoorden
Citeren