Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL5 zoom A2o

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
293 Weergaven

PokerStars No-Limit Hold'em, $0.05 BB (9 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Button ($8.86)
Hero (SB) ($5.09)
BB ($10.46)
UTG ($2.46)
UTG+1 ($3.84)
MP1 ($6.31)
MP2 ($5.40)
MP3 ($6.92)
CO ($7.75)

Preflop: Hero is SB with 2, A
5 folds, CO bets $0.15, 1 fold, Hero raises to $0.50, 1 fold, CO calls $0.35

Flop: ($1.05) J, 7, 5 (2 players)
Hero bets $0.75, CO raises to $1.50, Hero folds

Total pot: $2.55 | Rake: $0.11

Besluit hier met Ax te bluf3betten tegen CO steal, hij stealt tot nu toe 75% over 4 situaties, 3/3 CO / 0/1 BU. F23bet 50% (2).
Flop c-bet en op zijn actie geef ik de hand op.

Beter laten gaan of kan ik deze spot wel pakken?

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
dopiejopie88
PokerStrategist

3betten tegen zo'n loose stealer is fine, maar dan liever suited connectors als T9, TJ, QJ pakken. als je nu een call krijgt ben je te vaak dominated door andere Ax handjes en dat zijn geen spots die je OOP wilt spelen..

Beantwoorden
Citeren
kabak7
PokerStrategist

Hier had ik A2o ook nooit ge reraised. Ik weet zelfs niet of ik een continuation bet zou plaatsen met A2o OOP. Volgens mij kan je met zo acties veel te snel, een veel te lose image krijgen aan de tafel. Wat je geloofwaardigheid ook doet dalen bij latere blufs. Het is (denk ik) geen schande deze hand op te geven... Zelfs niet op de flop...

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door kabak7
Hier had ik A2o ook nooit ge reraised. Ik weet zelfs niet of ik een continuation bet zou plaatsen met A2o OOP. Volgens mij kan je met zo acties veel te snel, een veel te lose image krijgen aan de tafel. Wat je geloofwaardigheid ook doet dalen bij latere blufs. Het is (denk ik) geen schande deze hand op te geven... Zelfs niet op de flop...

Daarom vroeg ik het ook maar let wel dat het zoom is dus de kans dat ik in deze situatie tegen deze speler kom is nihil.

Beantwoorden
Citeren
kabak7
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door petervisser123

Oorspronkelijk gepost door kabak7

Daarom vroeg ik het ook maar let wel dat het zoom is dus de kans dat ik in deze situatie tegen deze speler kom is nihil.

Hmm, ik moet duidelijk wat meer op forums blijven posten. De term "zoom" ken ik tot nog toe nog niet... ? :rolleyes:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dat is een nieuwe variant op pokerstars waar je met een groot aantal mensen in een grote groep is en kan quick folden naar de volgende hand. Waar je dus telkens tegen andere tegenstanders aan tafel zit.

Beantwoorden
Citeren
kabak7
PokerStrategist

Ah ja, ik herinner mij iets gelijkaardig vanop full tilt. Ben daar om een of andere reden nooit echt goed in geweest...

Beantwoorden
Citeren
darko163
PokerStrategist

De 3bet kán op zich wel, hoewel ik meestal toch wat meer speelbare handen verkies. Dan bedoel ik SC of Axs.

Op deze flop zou ik ook meestal niet c-betten. Het is op het randje hoor, maar hier zal hij best vaak wat gehit hebben en je hebt enkel een BDFD en een overcard...:(.

Ik zou hier heel vaak c/f spelen op de flop.

Beantwoorden
Citeren