Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

NL5 Zoom JJ flops 29A

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
163 Weergaven
advancedTN1984
Oldschool Grinder

PokerStars - $0.05 NL FAST (6 max) - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 4

BTN: 51.4 BB (VPIP: 17.65, PFR: 5.88, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 18)
SB: 66.8 BB (VPIP: 0.00, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 9)
BB: 100 BB (VPIP: 23.21, PFR: 14.29, 3Bet Preflop: 13.64, Hands: 58)
Hero (UTG): 358.6 BB
MP: 59.2 BB (VPIP: 21.79, PFR: 12.82, 3Bet Preflop: 10.71, Hands: 80)
CO: 103 BB (VPIP: 22.22, PFR: 12.96, 3Bet Preflop: 4.55, Hands: 55)

SB posts SB 0.4 BB, BB posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has J♣ J♥

Hero raises to 3 BB, MP calls 3 BB, CO calls 3 BB, fold, fold, fold

Flop: (10.4 BB, 3 players) 2♣ 9♦ A♠
Hero checks, MP checks, CO checks

Turn: (10.4 BB, 3 players) T♥
Hero checks, MP bets 6 BB, fold, Hero calls 6 BB

River: (22.4 BB, 2 players) 2♥
Hero checks, MP bets 11 BB, fold

Spoiler

MP wins 21.4 BB

'
Dit zijn handjes waar ik nu een beetje mee aan het stoeien ben. Ik heb boeren preflop, op zich een aardige kaart alleen je flopt vaak een overcard en 2 lagere kaarten. Ik vind het lastig om deze kaart juist te gebruiken, kan ik hier mee bluffcatchen een straat? Of is het beter om met deze kaart eenmaal te c=betten als het board ongeveer is zoals hier? En dan als de c0bet is gecalld op te geven? Of toch nog een keer te callen? Omdat het tenslotte een pairtje is en pairtjes zijn lastig te maken.

Beantwoorden
Citeren
1 reactie

Hoi,

3way speelt deze flop nogal moeilijk inderdaad. Het is moeilijk in te schatten of we check/Callen kunnen spelen maar ik vrees eigenlijk van niet omdat er 3way op zo'n texture niet al tevaak geblufft wordt.

Betten heeft niet zoveel nut want er callt niks slechters dus betten zou voor pure protection zijn. Dus check/fold vind ik eigenlijk misschien wel best maar pbb zullen de opties dicht bij elkaar liggen.

Op de turn vind ik met een van onze weakste midPP een check/call goed, bet is ook niet slecht.

River lijkt zo value-ish van em maar hij lijkt wel fishy. Probleem is dat hij Tx niet echt zal betten dus hij rept enkel maar Ax waarmee hij de flop heeft gecheckt.

Denk dat ik call voor die odds en hij erg vaak 78/QJ/KJ zal showen... Ik zie fishes vaak klein bluffen en de enige valuehand dat sense maakt is iets als A8s als hij dat preflop callt en de flop niet bet. Sommige fishes zijn ook dom genoeg om T9 te betten misschien :P Waarvan we winnen.

Maar I don't mind the fold hoor

Farma

Beantwoorden
Citeren