Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[NL5][FR]Calling down loose villain

8 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
371 Weergaven
Tichwich85
PokerStrategist

Had hier tegenover me een villain die volgende stats had op cbet en tbet:

cbet: 85
tbet: 68

Wat is de juiste move?

PokerStars - $0.05 NL FAST - Holdem - 9 players
Hand converted by PokerTracker 4

MP: 100 BB
Hero (MP+1): 118 BB

SB posts SB 0.4 BB, BB posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has J♦ J♥

fold, fold, fold, MP raises to 3 BB, Hero calls 3 BB, fold, fold, fold, fold

Flop: (7.4 BB, 2 players) 5♥ T♣ 2♠
MP bets 5 BB, Hero calls 5 BB

Turn: (17.4 BB, 2 players) 8♣
MP bets 11 BB, Hero calls 11 BB

River: (39.4 BB, 2 players) 5♠
MP bets 20 BB, Hero calls 20 BB

Spoiler

MP shows 8♦ 8♠ (Full House, Eights full of Fives) (Pre 19%, Flop 8%, Turn 95%)
Hero mucks J♦ J♥ (Two Pair, Jacks and Fives) (Pre 81%, Flop 92%, Turn 5%)
MP wins 76.2 BB

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
DeKuip
Elite Grinder

Folden doe ik hier sowieso niet, vraag is even of je de turn of river misschien nog kunt raisen danwel shoven. Misschien ben ik te loose voor FR-begrippen, maar zou hier zeker een rivershove overwegen omdat je vrij weinig rept (behalve een verdwaalde 5x)

Beantwoorden
Citeren
Antie
PokerStrategist

Wasraise op flop niet het beste geweest?

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Hi,

Pre, flop, turn fine. Hij heeft aardig hoge turn barrel stat (neem aan over redelijk sample?) dus hij kan turn ook nog met aardig wat backdoor draws barrelen. River is wel lelijk.. hmm kdenk dat fold wel het beste is. Hij moet echt al zwaar Tx overplayen om hier nog te kunnen callen. Denk ook niet dat ze hier ooit op NL5 nitring gaan triple barrelen als bluff, het board runt ook kut uit om goed op te kunnen bluffen. Hij heeft verder nog gewoon sets in zn range en QQ+ waar je crushed door bent. Je krijgt wel een leuk prijsje om te callen, maar ik denk niet dat je hier ooit goed zult zitten.

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981
PokerStrategist

Er is wel 1 belangrijk detail niet meegedeeld: wat is zijn PFR% en dan nog liefst vanuit MP?

Indien hij amper 1% raist dan is zijn range uber tight, indien hij 50% raist is hij super loose... is toch wel de parameter om de handbeoordeling mee te starten denk ik ?

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Nja tis beetje de tendens hier dat er maar heel erg weinig stats worden gepost bij een hand, en als je om meer stats vraagt duurt het meestal enorm lang voordat die komen of helemaal niet, dus beoordeel ik maar met wat ik weet. En ja 1% of 50% maakt idd verschil, maar postflop is die stat niet meer super van belang (behalve dat je vs die 1% al eerder kan gaan folden).

Beantwoorden
Citeren
Sutra1981
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door divvie
Nja tis beetje de tendens hier dat er maar heel erg weinig stats worden gepost bij een hand, en als je om meer stats vraagt duurt het meestal enorm lang voordat die komen of helemaal niet, dus beoordeel ik maar met wat ik weet. En ja 1% of 50% maakt idd verschil, maar postflop is die stat niet meer super van belang (behalve dat je vs die 1% al eerder kan gaan folden).

Hey Divvie mijn opmerking was eerder algemeen dan specifiek naar jou, uiteindelijk beoordeel jij met de info die je krijgt. Ik vond het gewoon raar dat er niemand die opmerking maakte, gezien het toch relevant is om te weten over wat voor Villain het hier gaat.

Beantwoorden
Citeren
Tichwich85 Topicstarter
Tichwich85
PokerStrategist

Ja sorry jongens, niet op gelet deze mee te copy pasten...
Zal dit wel doen in het vervolg.
Kan die hand wel nog es opzoeken maar dacht te herinneren dat ie loose was over de hele lijn.

En interessante denkwijze over de river, heb de neiging op de river te weinig stil te staan wat ze kunnen reppen. Zeker iets om bij stil te staan want ik werk al met ranges maar die moet ik wel tot de river gebruiken hehe.

Beantwoorden
Citeren