Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Sb Kq

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
156 Weergaven
pbijvoet
PokerStrategist

Preflop: Hero is BU with Q :heart:, K :diamond:
UTG1 calls $0.10, UTG2 folds, MP1 calls $0.10, 2 folds, CO calls $0.10, Hero raises to $0.70, 3 folds, MP1 calls $0.60, CO folds.

Flop: ($1.75) Q :spade:, 8 :diamond:, 8 :heart: (2 players)
MP1 bets $1.41 (All-In), Hero calls $1.15 (All-In), MP1 gets uncalled bet back.

Turn: ($4.05) 4 :heart:
River: ($4.05) J :heart: (1 players)

Final Pot: $4.05

OK ik verlies dan tegen 44, maar daar kan ik toch niks tegen doen zo?

2 reacties
gewoonlars
Oldschool Grinder

Je mag trouwens preflop meteen shoven, er zijn 3 limpers en je zult altijd op de flop allin moeten. Daarom kan je ervoor kiezen het er preflop in te gooien.

Dit kan ook, je hit een Q en gaat standaard broke, het geld ging erin toen je voor stond.

Oorspronkelijk gepost door gewoonlars
Je mag trouwens preflop meteen shoven, er zijn 3 limpers en je zult altijd op de flop allin moeten. Daarom kan je ervoor kiezen het er preflop in te gooien.

Dit kan ook, je hit een Q en gaat standaard broke, het geld ging erin toen je voor stond.

Hey pbijvoet,

Je hebt KQo in late positie en zonder raises voor je mag je die raisen. Je hebt 3 limpers voor je, waardoor je normaal inderdaad naar 4BB + 3BB raiset (1BB per limper) dus in totaal 7BB.

Er is echter een ongeschreven regel in de SSS dat je bij 3 of 4 limpers voor je, afhankelijk van of je postflop in positie speelt of uit positie, dat je dan direct pusht. Hiervoor verwijs ik je ook naar de eerst volgende Weekly Quiz, die binnenkort online zal komen, waarin deze ongeschreven wetten van de SSS getest zullen worden. Zeker de moeite waard dus! :)