Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Shorthanded] KTo

14 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
1,862 Weergaven
Wimf71
PokerStrategist

PokerStars - $0.02 NL FAST (6 max) - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 4

BTN: $2.02 (VPIP: 18.75, PFR: 12.50, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 17)
SB: $2.03 (VPIP: 0.00, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: -, Hands: 2)
BB: $2.00 (VPIP: 11.76, PFR: 5.88, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 17)
UTG: $1.56
MP: $2.03 (VPIP: 23.08, PFR: 15.38, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 13)
Hero (CO): $2.52

SB posts SB $0.01, BB posts BB $0.02

Pre Flop: (pot: $0.03) Hero has K♠ T♦

fold, MP raises to $0.06, Hero calls $0.06, fold, fold, fold

Flop: ($0.15, 2 players) T♠ 7♥ 9♣
MP bets $0.10, Hero calls $0.10

Turn: ($0.35, 2 players) 4♦
MP bets $0.24, Hero calls $0.24

River: ($0.83, 2 players) K♦
MP bets $0.40, Hero calls $0.40

Spoiler

MP shows 7♦ 7♠ (Three of a Kind, Sevens)
(Pre 53%, Flop 95%, Turn 100%)
Hero mucks K♠ T♦ (Two Pair, Kings and Tens)
(Pre 47%, Flop 5%, Turn 0%)
MP wins $1.57

Beantwoorden
Citeren
13 reacties
Jordyvde
Poker Player

Fold pre

Beantwoorden
Citeren
Wimf71 Topicstarter
Wimf71
PokerStrategist

Ok, ik denk dat het zelfs te loose is om 1st in mee te raisen?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Nee dat zeker niet, ik rfi daar zelfs nog wel wijder dan K10o

Beantwoorden
Citeren
Wimf71 Topicstarter
Wimf71
PokerStrategist

Ok, duidelijk

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Pre-flop zou ik zelf ook vaak folden en verder lijkt me de hand post-flop vrij standaard. Ik denk niet dat je op flop of turn de fold knop zou kunnen vinden tegen waarschijnlijk een solide speler op basis van natuurlijk maar 13 handen.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Ik denk dat ik river ook wel weg leg. 't is nou niet dat een random dude ontzettend blufft at nl2 met een bet bet bet line.

Pre-flop is wel een fold inderdaad omdat je hier vaak dominated bent. Pre kun je deze hand openen van deze positie als je denkt skill edge + fish behind hebt zitten. Zonder dat is 't een marginale/slightly losing handje....

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door advancedTN1984
Ik denk dat ik river ook wel weg leg. 't is nou niet dat een random dude ontzettend blufft at nl2 met een bet bet bet line.

Pre-flop is wel een fold inderdaad omdat je hier vaak dominated bent. Pre kun je deze hand openen van deze positie als je denkt skill edge + fish behind hebt zitten. Zonder dat is 't een marginale/slightly losing handje....

Hoezo is t een marginale / slightly losing handje? We zitten in de CO lekker loose openen

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Je gebruikt een hand als KTo niet voor value maar als steal. Wordt je op een ongunstige tafel vaak ge3bet dan werkt je steel niet voldoende en moet je pre-flop wegleggen in veel gevallen.

Is er fish aan tafel kun je vaak hem voor in ieder geval 2 straten valuetownen. Is er een nit in de blinds kun je vaak stelen. Als er beide niet zijn en je hebt ongunstige voorwaarden dan leg ik 't weg.

Sorry maar een standaard open raising vanaf co is erg afhankelijk van wie aan de tafel zitten en vind 't niet duidelijk maar als standaard tegen passieve tegenstanders die niet veel 3-betten zou t kunnen.

En 't is niet zo eenvoudig door te zeggen lekker loose openen. Erg afhankelijk van de samenstelling aan de tafel op een positie als co.

Beantwoorden
Citeren
feye7
Poker Player

Je gebruikt een hand als KTo niet voor value maar als steal. Wordt je op een ongunstige tafel vaak ge3bet dan werkt je steel niet voldoende en moet je pre-flop wegleggen in veel gevallen.

Is er fish aan tafel kun je vaak hem voor in ieder geval 2 straten valuetownen. Is er een nit in de blinds kun je vaak stelen. Als er beide niet zijn en je hebt ongunstige voorwaarden dan leg ik 't weg.

Sorry maar een standaard open raising vanaf co is erg afhankelijk van wie aan de tafel zitten en vind 't niet duidelijk maar als standaard tegen passieve tegenstanders die niet veel 3-betten zou t kunnen.

En 't is niet zo eenvoudig door te zeggen lekker loose openen. Erg afhankelijk van de samenstelling aan de tafel op een positie als co.

Op NL 2 kunnen ze er allemaal geen reet van. KTo is easy open. Daarnaast waarom zou je op een 3bet happy tafel op NL2 gaan zitten? Lijkt mij sowieso moeilijk om een tafel te vind met redelijke spelers op die stakes.

Ben eigenlijk ook van mening dat handdiscussies onder limiet van een tientjes geen nut hebben. Op die stakes is er toch geen touw aan vast te knopen.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Kerel speelt fast forward poker.

Beantwoorden
Citeren
feye7
Poker Player

Kerel speelt fast forward poker.

Hoe kun je dan iets zeggen over de tafel waar je op zit?

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Stats, stacksizes, reads op basis van notes bijvoorbeeld....

Bet sizing...

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door feye7

Op NL 2 kunnen ze er allemaal geen reet van. KTo is easy open. Daarnaast waarom zou je op een 3bet happy tafel op NL2 gaan zitten? Lijkt mij sowieso moeilijk om een tafel te vind met redelijke spelers op die stakes.

Ben eigenlijk ook van mening dat handdiscussies onder limiet van een tientjes geen nut hebben. Op die stakes is er toch geen touw aan vast te knopen.

Met t eerste ben ik t inderdaad zwaar eens, als er regs op je tafel zitten op NL2 (Regs op 2NL FWIW) is t nog steeds wel een super easy open

Beantwoorden
Citeren