Ik speel nu sinds een aantal dagen de short stack strategy op PokerStars. Nadat ik de eerst dag met een winst van 17 dollar stopte dacht ik dat het lek boven was en ik eindelijk me bankroll kon verhogen om zo hogere blinds te krijgen. Helaas juichte ik iets te vroeg de volgende dagen heb ik alleen maar verlies geleden tot uit eindelijk een verlies van 50 dollar.
Mijn vraag is de twee dollar waar je mee aan tafel moet gaan is die niet te laag omdat je tegenstanders eigenlijk altijd wel een soort commited zijn? (of ze denken dat ze het zijn)
Even een voorbeeld helaas zonder symbolen.
Heb AA voor me word ie twee keer licht geraised met 0.30 dollar ik besluit om direct all in te gaan met 2.05dollar word twee gecalld flop brengt niets, dus denk goed te zitten uit eindelijk valt er op de river een Q en maakt me tegenstander zijn set. Dit is toch niet slecht gespeeld?
Dit gebeurde vanochtend eigenlijk 4x waardoor uiteindelijk 20 dollar heb verloren. Is het nu al tijd voor mij te stoppen omdat ik alleen maar pech heb? Wat zijn jullie ervaringen en hoe houden jullie je rustig? Want helaas heeft mijn muis het leven moeten laten bij de AA.
Trouwens ik vind dit echt een top site goed forum vooral zo doorgaan.
Gr. Ricas