Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] SSS NL10 Bluf

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
162 Weergaven

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
[tg]BU$3.18:///////;SB$10.81:///////;BB$27.97:///////;UTG1$8.32:///////;UTG2(Hero)$2.10:///////;MP1$9.90:///////;MP2$2.45:///////;MP3$10.00:///////;CO$4.72:///////;[/tg]

Preflop: Hero is UTG2 with K:d, A:s.
MP3 posts deadblind, UTG1 folds, Hero raises to $0.50, 4 folds, BU calls $0.50, 2 folds.

Flop: ($1.25) 7:d, 2:s, Q:s (2 players)
Hero raises to $1.60(All-In), BU calls $1.60.

Turn: ($4.45) Q:d (0 players)
BU gets uncalled bet back.

River: ($4.45) 9:c (0 players)
BU gets uncalled bet back.

Final Pot: $2.85.

Heb ik hier de juiste keuze gemaakt door te bluffen?
En is het niet beter hier een bet te maken op de flop dan All-In te gaan ondanks dat het de helft van men stack zou zijn?

3 reacties

Nee prima gespeeld zo!
Een cbet hier van 2/3de pot is meer dan de helft van je stack dus ga je hier all-in.
Als je meer dan de helft van je stack bet, en de tegenstander raist je, dan krijg je altijd de odds om te callen aangezien je bijna niets meer over hebt. Hierdoor is het beter om gelijk te pushen. Je creëert hierdoor ook wat meer Fold Equity.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dan blijf ik gewoon op deze manier verder spelen, kheb gewoon al een paar negatieve uitslagen op deze manier behaald waardoor ik me wat vragen begon te stellen maar bij deze houdt het op :f_p:
Alvast bedankt!

Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
Nee prima gespeeld zo!
Een cbet hier van 2/3de pot is meer dan de helft van je stack dus ga je hier all-in.
Als je meer dan de helft van je stack bet, en de tegenstander raist je, dan krijg je altijd de odds om te callen aangezien je bijna niets meer over hebt. Hierdoor is het beter om gelijk te pushen. Je creëert hierdoor ook wat meer Fold Equity.

OMG, Kees is back?! :O