Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

TT vs 3bet van fish

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
186 Weergaven
PotSplitt
Legacy Member

Hallo strategen,

Villains stats hier waren:
51 haden, 50/0, met postflop AF van 1,1.

In deze situatie wist ik niet echt wat te doen, omdat deze uberfish nog nooit geraised had.

$0.05/$0.10 No Limit Holdem
PokerStars
9 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG ($11.66) 117bb
UTG+1 ($14.23) 142bb
Hero (MP1) ($10) 100bb
MP2 ($10.66) 107bb
MP3 ($5.48) 55bb
CO ($4.86) 49bb
BTN ($10.50) 105bb
SB ($10.50) 105bb
BB ($3.55) 36bb

Pre-Flop: ($0.15, 9 players) Hero is MP1 10:club: 10:diamond:
2 folds, Hero raises to $0.35, 1 fold, MP3 raises to $0.80, 4 folds, Hero calls $0.45

Note: Standaard.

Flop: Q♣ 9♦ Q♥ ($1.75, 2 players)
Hero checks, MP3 bets $0.40, Hero calls $0.40

Note: Mooie flop, ik besluit te checken en zijn cbet af te wachten. Cbet is achterlijk klein, zou hij geen pot-odds kennen of is dit een value move die slecht aangepakt is?

Turn: J♠ ($2.55, 2 players)
Hero checks, MP3 checks

Note: Ik speel hier c/f, omdat als hij 2x barrelt hij vast Qx of Jx gaat hebben.

River: 2♠ ($2.55, 2 players)
Hero bets $1, MP3 calls $1

Note: Gezien de zijn line denk ik dat hij hier met een 22-88 zit of misschien AK of A9. Ik bet om value te halen uit PP en 9x. Gezien zijn mega fishie stats lijkt me dit vrij profitabel.

Spoiler

Final Pot: $4.55
MP3 shows two pair, Aces and Queens
A♥ A♣
Hero shows two pair, Queens and Tens
10:club: 10:diamond:

MP3 wins $4.35 (net +$2.15)

Hero lost $2.20

Lol @ zijn hand trouwens :D

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
dopiejopie88
PokerStrategist

ik ga hier pre al folden. villian zit maar 55bb diep, waardoor je geen odds krijgt om te setminen. daarnaast zit je OOP en moet je de hand zonder initiatief uitspelen.

villian speelt 50/0, wat betekent dat hij zelf eigenlijk nooit raised. nou zegt 51 handen natuurlijk nog vrij weinig, maar als hij in die handen nooit een keer opent en je nu opeens 3bet minraised gaat er bij mij vaak wel een belletje rinkelen. ik zie dit zovaak gebeuren met handjes als QQ, KK, AA, AK en gezien villian zijn stacksize kan je in dit geval helaas niet setminen. 100bb diep zijn dit overigens de beste spelers om tegen te spelen. je krijgt een heerlijke prijs om te setminen en een overpair op de flop gaan ze nooit meer folden, waardoor je ze eens je hit volledig leeg kan trekken..

postflop kan ik weinig over zeggen. flop call ik ook wel, omdat zijn sizing zo klein is dat je hier maar zelden goed hoeft te zitten. turn zou ik dan inderdaad ook check-folden, omdat villian met een AF van 1.1 postflop ook gewoon super passief is en eens hij dus 2,3 straten zou barrelen hij altijd een monster heeft. dat hij de turn behind checkt zegt imo ook niet echt veel, omdat het paired board voor hem ook vrij lelijk is. ik verwacht dat hij met iets als KK, AA de turn vaak wel zal betten, maar omdat hij zo passief is kan je zelfs die handen niet uitsluiten. Jx zie ik niet echt in zijn range, maar ook die heeft je beat op de turn.

river is dan wel mehhhh. wat verwacht je hier nog aan calls te krijgen? AK gaat hij sowieso folden, 9x zie ik niet echt in zijn range. handjes als 22-88 zal hij ook vaak wel folden op een bet op de river, tenzij het echt terrible bad is. ik denk dus ik de river dus gewoon check in de hoop op een gratis showdown (22-88 checkt hij hier sowieso behind)..

Beantwoorden
Citeren
PotSplitt Topicstarter
PotSplitt
Legacy Member

Dat laatste bedacht ik tijdens het posten eigenlijk ook wel "welke betere handen gaat hij hier foldden" beter inderdad c/f river gespeeld.

Thanks voor de duidelijke beoordeling weer ;)

Beantwoorden
Citeren