Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] value uit geflopte 2 pair

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
234 Weergaven
AceGaylord
PokerStrategist

Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.10(BB) Replayer
SB ($30.19)
BB ($43.45)
CO ($14.05)
Hero ($11.12)

CO antes $0.02
Hero antes $0.02
SB antes $0.02
BB antes $0.02

Dealt to Hero 4♣ 3♣

fold, Hero raises to $0.37, fold, BB calls $0.25

FLOP ($0.83) 4♦ 3♥ 2♠

BB checks, Hero bets $0.52, BB raises to $1.04, Hero calls $0.52

TURN ($2.91) 4♦ 3♥ 2♠ Q♠

BB bets $2, Hero raises to $5.70, BB folds

Hero shows 4♣ 3♣

Hero wins $6.58

Villain is superloose/fishy en agro; checkMINraise graag als mijn cbet size aan de lage kant, heeft dit al 2x eerder gedaan en dus besloot ik hier iets meer dan 1/2 pot te betten om hem te laten raisen.

Op de turn raise ik zijn 2$ bet en dit lijkt me niet zo handig van me, omdat dit wel erg sterk overkomt.

Hoe spelen jullie deze hand en hoe haal je max value tegen zijn range die ik beat?
Groter cbetten op de flop omdat mijn check/minraise induce betsizing FPS is en ik er alleen maar in de problemen mee kom?

Of is zoals ik het speelde wel okee, maar had ik turn moeten callen zodat villain nog een keer kon barrelen op de river & indien hij niet barrelt dat ik dan iets over half pot bet om hem te laten blufcatchen met een evt. pocket pair.

Als op de river trouwens een 5 valt en villain bet de river hard dan fold ik denk ik gewoon.

5 reacties
elderwon
PokerStrategist

Vind as played nog niet zo gek eigenlijk.
De minraise van de maniac gecombineerd met je read maken de call zeker meer dan verantwoord. Je geeft hem het initiatief.
Op de turn valt een tweede :spade: wat de boel enkel maar natter maakt.
Zijn bet ligt perfect in de verwachte lijn maar je moet misschien toch wel gaan beschermen tegen een flush en een straight. Vandaar dat ik je raise wel ok vind.

Mooie potje binnengeschraapt met zo'n hand zeg ik dan :D

Tegen een agro fishy weet ik niet of ik dit wel open.

Gerv
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door tobiasdekker

Yea I agree maar het speelt OK

What do you think om de Flop te min3betten? Bedoel 55+ en overs wellicht zullen hun schouders ophalen en dan vrolijk callen waarin je weer vrolijk op de Turn door kan betten

As played is Flopcall ook fine hoor maar als je kijkt naar stacksizes dan is Call Flop, Call Turn & Call(ofJam) River 't beste tegen een range van 55-99 (vanwege overcard)

Riverpot gaat 6.9$ worden terwijl je stack dan rond de $9 float dus als ie $3 bet kan jij lekker het in zn face shoven :f_biggrin:

- Gerv

noisecore
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Gerv
dus als ie $3 bet kan jij lekker het in zn face shoven :f_biggrin:

eerst in chat typen HAH IN YOUR FACE voor je shoved om hem op tilt te jagen :f_cool:

AceGaylord Topicstarter
AceGaylord
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Gerv

Oorspronkelijk gepost door tobiasdekker

Yea I agree maar het speelt OK

Ja, kweet... 34s open ik normaal niet, maar nu wel omdat 1. spelers na mij behalve deze villain vrij timide speelde 2. er anties in de pot liggen 3. villain in de BB graag handen oop tegen mij wil spelen en nog niet heeft ge-3-bet 4. verwacht dat villain makkelijk geld in de pot stopt als ik hit

What do you think om de Flop te min3betten?

Omdat ik al 2 of 3x eerder ge/min/check/raiset werd, dacht ik er ook over na dat ik ergens terug zou moeten gaan raisen om mijn 3bet range te balanceren en niet enkel op monster te laten lijken.

Nu ik er over nadenkt lijkt me dit echter niet zo´n goede spot, want als ik hier terug minraise gaat een groot gedeelte van zijn air/bluf range folden ipv door te barrelen (mijn read was dat villain dit met bijna zijn hele range zou doen) als ik zou callen. Daarnaast verwacht ik ook dat villain bijna alle pp's doorbarrelt en elke Ax hand (zijn stats zijn 68/38 dus hij heeft wss veel Ax in zijn range) minimaal 2 straten barrelt en dat als villain ergens zijn toppair hit dat we er óf stack inkrijgen óf nog een turn en river bet.

Daarom lijkt me de betting lead overnemen door hem terug te minraisen niet zo handig omdat als de turn voor villain blankt dat hij wss een gedeelte van zijn range zou check-folden en in dat geval haal ik meer value door hem zelf te laten barrelen op de turn.

....

Of hoe zien jullie dat? Als er iets aan mijn redenatie kraakt hoor ik het graag