Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Zalig... ziekjes

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
685 Weergaven
rafds
PokerStrategist

Dan callt die zieke hand je deepstack... wat een turn.

Poker Stars $0.01/$0.02 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 2773029
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BTN: $2.18
SB: $4.50
BB: $3.01
Hero (UTG): $8.09
MP: $3.83
CO: $3.51

Pre Flop: ($0.03) Hero is UTG with Q :heart: Q :spade:
Hero raises to $0.08, 1 fold, CO raises to $0.27, 3 folds, Hero raises to $0.70, CO calls $0.43

Flop: ($1.43) T :club: 5 :heart: 2 :spade: (2 players)
Hero bets $7.32, CO calls $2.81 all in

Turn: ($7.05) J :heart: (2 players - 1 is all in)

River: ($7.05) T :spade: (2 players - 1 is all in)

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik had zelf wat kleiner op de flop gebet dan zo'n overbet zonder enige info over hem.
Een bet van zo'n 80c en een shove op turn lijkt me de standaard lijn hier.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Los daarvan is het hier het handdiscussie forum, en ik zie nergens een vraag. Zelfs als whine/brag post is het een fail, want je toont ook nergens welke hand je tegenstander had maar ik gok op JJ :P.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is inderdaad de meest logische hand of het is een of andere vis die ook rustig met JT deze lijn neemt.

Beantwoorden
Citeren
rafds Topicstarter
rafds
PokerStrategist

Tiens, idd. De spoiler is weg, blijkbaar niet alles gekopieerd. JJ was de hand die gecalled had.
Vroeg me af of die shove deepstack een goede move was, dus die hadden jullie ook goed geraden :).

Om geen XF op de turn te spelen bij een A of K deed ik de shove.
Net omdat ik geen historie had en deepstack zat verwacht ik hier een winstgevend spel doordat foldequity toch stijgt naarmate stacks deeper worden of heb ik dat gedroomd ooit ergens gelezen te hebben? Ik speel alleszins zeer tight als het DS is en de aggressie uit proportie is toch zolang ik maar NL2 speel. Als ik in villian zijn plaats zou zijn zou ik wshlijk een fold maken met AA, en zeker met KK.
Maar ik merk hier ook met mijn gedacht te proberen uitschrijven dat die met haken en ogen aan elkaar hangen :). Hebben jullie een goede link naar wat theorie rond deepstack op de µ micro's? NL2-NL5? Artikelen hier gaan meestal over NL10+ en daar wordt toch anders gespeeld.

Beantwoorden
Citeren
Trommelboy
Elite Grinder

Ik zal je zelf op weg helpen. Uit welke handen buiten JJ hoop je value te halen na je shove in een 4bet-pot?

Beantwoorden
Citeren