Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Zoom Nl2 JJ

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
161 Weergaven
oewems
Oldschool Grinder

PokerStars - $0.02 NL (6 max) ZOOM - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 4

BTN: $2.52
SB: $2.21
BB: $2.27
UTG: $3.60
Hero (MP): $2.53
CO: $2.00

SB posts SB $0.01, BB posts BB $0.02

Pre Flop: (pot: $0.03) Hero has J♥ J♣

fold, Hero raises to $0.08, fold, BTN calls $0.08, fold, fold

Flop: ($0.19, 2 players) 6♥ 5♠ 9♥
Hero bets $0.14, BTN calls $0.14

Turn: ($0.47, 2 players) 2♥

Note: minraise van villain is niet op te shoven hier met de mogelijke flush ?... Ik denk in veel gevallen nog met overpair en kans op backdoor laag flush nog kans te hebben ?

Hero bets $0.36, BTN raises to $0.72, Hero raises to $2.31 and is all-in, BTN calls $1.58 and is all-in

River: ($5.07, 2 players) J♠

Spoiler

Hero shows J♥ J♣ (Three of a Kind, Jacks) (Pre 54%, Flop 48%, Turn 0%)
BTN shows K♥ Q♥ (Flush, King High) (Pre 46%, Flop 52%, Turn 100%)
BTN wins $4.89

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
divvie
PokerStrategist

Pre en flop fine.

Turn ben je sowieso beat, als hij een paartje heeft of nog drawende is called hij wel. MR = nutsmove. Door hier te shoven own je jezelf wel hard tegen flushes. Speel hier gewoon bet/fold.

Beantwoorden
Citeren
TFL999
PokerStrategist

Je hebt showdownvalue en dat er een harten valt wil niet meteen zeggen dat villain een flush heeft.

Echter als je op river wilt geraken zou ik de turn niet leaden. Tegen een raise moet je wel folden. Je bouwt een pot die veel te groot word. En er is weinig waar je value van kunt halen. Ik zou hier afhankelijk van de betsize op de turn nog wel een chk/call overwegen.

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door TFL999
Je hebt showdownvalue en dat er een harten valt wil niet meteen zeggen dat villain een flush heeft.

Echter als je op river wilt geraken zou ik de turn niet leaden. Tegen een raise moet je wel folden. Je bouwt een pot die veel te groot word. En er is weinig waar je value van kunt halen. Ik zou hier afhankelijk van de betsize op de turn nog wel een chk/call overwegen.

Je spreekt jezelf een beetje tegen imo ;p Je zegt dat die harten turn niet meteen betekend dat hij een flush heeft maar je check called wel. Why? Zo mis je toch value van eventuele pairs/gutshots en je geeft em een free card.

En als je turn check called wat doe je dan op de river? Stel even dat river een brick 2 is en geen J zoals hier en villain bet weer. Wat doe je dan? Kom je ook in zon fml spot aangezien je niet weet of dit nou een flush is of iets wat jij nog beat. Door zon mr op de turn weet je precies waar je staat en kun je easy folden imo.

Beantwoorden
Citeren
KillBZ
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door divvie
Pre en flop fine.

Turn ben je sowieso beat, als hij een paartje heeft of nog drawende is called hij wel. MR = nutsmove. Door hier te shoven own je jezelf wel hard tegen flushes. Speel hier gewoon bet/fold.

+1.

Check/call ben ik geen fan van omdat je hem free outs geeft als hij niet een flush heeft en je nog vaak value van 9x met een harten erin krijgt.

Beantwoorden
Citeren