Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

0,50 90 mans A6 op Button

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
189 Weergaven
Roachor
PokerStrategist

Onder het mom van ik wil meer van het pokeren snappen begin ik langzaam aan wat handjes te posten :)

Early in de 90 mans krijg ik op de button A6 harten.

De 2 in de blinds spelen erg veel handen (beide rond de 55/13 ) dus niet erg super om van te stealen maar A6s is een decent hand op de button in mijn ogen en als ze callen lig ik redelijk vaak voor.

Flop is dus erg mooi, hij checked en ik check ook terwijl ik hier normaal tegen 1 persoon alles CBET. Ik weet het niet zeker meer wrom ik hier check maar denk dat ik hem niet uit de hand wou 'scaren' in de hoop dat hij ook iets hit.

Op de turn checked hij naar mij toe waardoor ik gewoon de pot wil oppakken met een halve pot bet en dan begint het raise verhaal, hier ben ik een beetje de draad kwijt wat te doen.

Gewoon alles erin gooien hier toch?

No Limit Holdem Tournament
PokerStars
8 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$0.45+$0.05

Stacks:
UTG (2,995) 100bb
UTG+1 (620) 21bb
MP1 (1,470) 49bb
MP2 (1,515) 51bb
CO (1,445) 48bb
Roachor (BTN) (1,455) 49bb
SB (1,420) 47bb
BB (1,090) 36bb

Blinds: 15/30

Pre-Flop: (45, 8 players) Roachor is BTN A♥ 5♥
5 folds, Roachor raises to 90, 1 fold, BB calls 60

Flop: 3♣ A♠ A♦ (195, 2 players)
BB checks, Roachor checks

Turn: 7♣ (195, 2 players)
BB checks, Roachor bets 97, BB raises to 194, Roachor raises to 450, BB goes all-in 1,000, Roachor calls 550

River: J♥ (2,195, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: 2,195
BB shows three of a kind, Aces
A♣ 9♥
Roachor shows three of a kind, Aces - lower kicker
A♥ 5♥

BB wins 2,195 (net +1,105)

Roachor lost 1,090

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
onmybike
BlackMember

opsich wel goed gespeeld je kunt de flop natuurlijk ook betten maar als je denkt met een check op latere streats meer acties te krijgen is dat ook goed. Verder is de hand denk ik vrij standaard, op een 0,50 zul je met deze hand vrijwel altijd winnen tegen iemand die je allin gaat op de turn.

ps: volgende keer resultaten niet tonen.

Beantwoorden
Citeren

Even wat pagina's terug en handen opzoeken...

Aparte hand dit...als je de turn goed bekijkt zegt me iets dat ik hier na een check raise niet meer goed zit.

Ik zou hier denk ik eerder zijn raise callen op de turn en elke redelijk normale bet op de river callen. Zo houd je zijn bluffs er nog in. Ik vind hier een 4bet veelste agressief, aangezien je zo weinig beat en zijn bluffs wegjaagd.

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Goed bezig is zeker voor iedereen leerzaam om ook van andere mensen te bekijken zo kun je ook leaks bij jezelf vinden die je anders niet had gevonden.

Ben het wel met je eens als het een 3,50 zou zijn. Op een 0,50 zie je toch vaak dat mensen hun handen overplayen puur omdat ze de waarde er niet van snappen en ze folden veel te weinig. Ik denk dat zijn range hier vooral 7x is. Ik snap zeker wat je zegt maar als je hier callt krijg je het nooit meer allin tegen slechtere handen waardoor je denk ik meer valeu laat liggen (in een 0,50!) dan je hand veranderen in een blufcather. miss beetje onduidelijk maar bedoel dat je meer chips op langere termijn wint door hier allin te gaan dan dat je chips minder verlies door niet allin te gaan. daarnaast is ax echt een heel klein deel van zijn range omdat er al 2 azen op tafel liggen en je een aas in je hand hebt.
Maar opsich is je denkwijze wel goed want na zijn checkraise op de turn zou ik ook niet zo heel happy meer zijn met de situatie.
+ ik zie mensen niet zoveel checkraisen als bluf denk dat als hij wou gaan bluffen hij dat wel direct had gedaan op de turn.

Beantwoorden
Citeren