Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[1$ 45mans] 44 in BB vs raise BU

12 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
1,268 Weergaven
KoningAlbert
PokerStrategist

No Limit Holdem Tournament
PokerStars
7 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$0.91+$0.09

Stacks:
UTG (6,335)
UTG+1 (4,745)
MP (2,100)
CO (483)
BTN (2,070)
SB (4,984)
Hero (BB) (3,075)

Blinds: 75/150

Pre-Flop: (225, 7 players) Hero is BB 4♥ 4♦
4 folds, BTN raises to 525, 1 fold, 375 to Hero (2925)?

Geen reads op villain... Moest hij die raise 2.5x maken, lijkt mij dit een push, maar hij verhoogt naar 3.5x, is het dan nog wel goed om hier te shoven?

Beantwoorden
Citeren
11 reacties

Ik zou hier niet mijn stack op het spel zetten voor die 150 blind. Je heb nog een vrij aardige stack en ik zou toch wachten op een betere mogelijkheid.

Beantwoorden
Citeren
Bierpokkel
PokerStrategist

Villian heeft zich hier door zijn groter raise size aardig gecommit waardoor je geen FE meer hebt. Enige handen waar je lekker tegen flopt zijn 22/33 en dat is maar zo'n klein van zijn range dat ik 44 hier fold en een betere spot aanga

Beantwoorden
Citeren

ik fold dit altijd, 66+ ship ik wel.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door gosia884
Ik zou hier niet mijn stack op het spel zetten voor die 150 blind. Je heb nog een vrij aardige stack en ik zou toch wachten op een betere mogelijkheid.

Me 2. En dit is volgens mij geen turbo dus tijd genoeg om een betere spot te kiezen denk ik.

Beantwoorden
Citeren
Mitchelll92
Oldschool Grinder

Aangezien het inderdaad geen turbo is zou ik deze wegleggen, alleen 88+, AQs+, AKo zou ik callen denk ik.

Beantwoorden
Citeren
KoningAlbert Topicstarter
KoningAlbert
PokerStrategist

wat doen jullie als hij iets kleiner zou raisen?

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Ik vind dit wel een goede push. de 3,5BB zegt meer over zijn sterkte als speler dan zijn hand daarna heb je op de 1$ nog bergen FE hier. Je speelt voor effectief 13BB en dat is gewoon een lekkere stack om het hier eroverheen te pushen.

Beantwoorden
Citeren

is dat omdat het een sng is? want in een mtt is dit wel een grote leak omdat ik hier mss 1/8 ng een fold verwacht en eigenlijk gwn bijna nooit iemand nog zie folden.

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Denk dat beide wel kan, afhankelijk van de dynamiek / eventuele stats. Maar op de $1s willen ze nog wel eens tiltcalls maken en dno of je hier wilt flippen tegen een J8o, Q6s dat soort shit.

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door BillClinton
is dat omdat het een sng is? want in een mtt is dit wel een grote leak omdat ik hier mss 1/8 ng een fold verwacht en eigenlijk gwn bijna nooit iemand nog zie folden.

Volgens mij is dit gewoon +cEV denkt dat je in toernooien van 1$ ook nog berge FE hebt. (als het geen rebuy is :tongue: )

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door onmybike

Oorspronkelijk gepost door BillClinton

Volgens mij is dit gewoon +cEV denkt dat je in toernooien van 1$ ook nog berge FE hebt. (als het geen rebuy is :tongue: )

ja dunno about 1 dollar, die speel ik nooit. Maar if called ben je zo goed als al je fe kwijt als je verliest. En aangezien ik er vanuit ging dat hij dat bijna altijd zou doen kan je met 20 bb een veel betere spot vinden om je stack erin te krijgen of om zelfs gwn ng te stealen.

Als hij hier nu ng vaak gaat folden dan kan je uiteraard wel shoven.

Beantwoorden
Citeren