Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] $1 calling range inschatten?

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
326 Weergaven
P1v0BE

Volgens SNG Wizard kan ik deze hand profitabel pushen als de SB met minder dan 15% van zijn handen called en de BB met minder dan 20% (ongeveer he).

SNG Wizard stelde een push voor. Maar ik weet niet goed op welke calling range ik de SB en BB hier kan zetten? Het is een 9 man SNG, nog ver van de bubbel dus.

No Limit Holdem Tournament
FullTiltPoker
6 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$1 + $0.20 Madness

Stacks:
UTG dragonfist08 (1,135)
UTG+1 01Hetfield (2,415)
CO fon RAIN (4,175)
BTN Hero (1,030)
SB Jiruga (2,060)
BB Jason Santana (2,685)

Blinds: 60/120

Pre-Flop: (180, 6 players) Hero is BTN 5♣ 7♥
3 folds, Hero folds, Jiruga raises to 240, Jason Santana calls 120

Flop: J♥ 4♦ 4♠ (480, 2 players)
Jiruga checks, Jason Santana checks

Turn: 2♠ (480, 2 players)
Jiruga checks, Jason Santana bets 240, Jiruga calls 240

River: J♣ (960, 2 players)
Jiruga checks, Jason Santana checks

5 reacties
Thypo

als de SB en BB complete onbekenden zijn, dan lijkt het me bijna onmogelijk om ze op een deftige range te kunnen zetten, ik heb ook 1$ sng gespeeld en daar kon je echt calls van alles verwachten.. dus het hangt echt van speler tot speler af denkik..

als sng wizard zegt dat je profitabel kan pushen pas als ze zo veel folden dan zou ik hem folden en wachten op een betere hand, je zit op de Bu dus hebt nog een ronde om op iets beter te wachten voor de blinds er terug zijn..

viewer88

57o lijkt me hier veel te slecht om te shoven.

Ik heb wat met de equilater gespeeld, een goed en redelijk loose range lijkt me 22+, A2s+, A2o+, K2s+, Q7s+, J8s+, K7o+, Q9o+, JTo dat is ongeveer 35%

Dat lijkt me een goed range om van te vertrekken. Als je dan reads hebt dat ze iets losser zijn kan je iets tighter shoven, als ze tight zijn iets losser shoven.

Met 4bb's op de BU kun je vrijwel altijd any two pushen. Ik zou hier zeker 90% van mijn handen pushen, en 57o is daar zeker bij. Ik vind het in tegenstelling tot de anderen intuïtief al een easy push dus.

Op de bubble is het wat lastiger, omdat je dan, als je gecalled wordt, gelijk je toernooileven op het spel hebt staan. Echter, buiten de bubble zou ik met 4bb op de BU extreem loose pushen.

Met 8bb's op de sb kun je ook vrijwel elke situatie any two pushen, waarom zou dat dan met 4bb's op de BU significant anders zijn?

Push dus.

Thypo

Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks

Met 8bb's op de sb kun je ook vrijwel elke situatie any two pushen, waarom zou dat dan met 4bb's op de BU significant anders zijn?

Push dus.

P1v0BE heeft hier toch nog 8,3 bb op de button?

Oorspronkelijk gepost door Thypo

Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks

Push dus.

P1v0BE heeft hier toch nog 8,3 bb op de button?

Goed punt, dan lijkt dit me een fold, tenzij villains allebei nits zijn. Ze moeten Ax handen en KQ folden, wil je hier een goede push maken. Dat lijkt me vooral op deze limiet (tenzij je een sterke read hebt) niet realistisch.