Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

1+0 KQs

7 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
262 Weergaven
wimpieken
Poker Player

Everest - $0.00+$0.00|15/30 NL - Holdem - 10 players
Hand converted by PokerTracker 4

Hero (MP+2): 1,455.00
CO: 1,455.00
BTN: 1,455.00
SB: 1,875.00
BB: 1,410.00
UTG: 1,470.00
UTG+1: 1,095.00
UTG+2: 1,515.00
MP: 1,785.00
MP+1: 1,485.00

SB posts SB 15.00, BB posts BB 30.00

Pre Flop: (pot: 45.00) Hero has Q♦ K♦

fold, fold, fold, MP calls 30.00, MP+1 calls 30.00, Hero raises to 150.00, fold, fold, SB calls 135.00, BB calls 120.00, fold, MP+1 calls 120.00

Flop: (630.00, 4 players) 7♣ 3♦ 7♦
SB checks, BB checks, MP+1 checks, Hero bets 425.00, fold, fold, MP+1 calls 425.00

Turn: (1480.00, 2 players) 7♠
MP+1 checks, Hero checks

River: (1480.00, 2 players) A♦
MP+1 checks, Hero bets 400.00, MP+1 calls 400.00

Hero shows Q♦ K♦ (Flush, Ace High) (Pre 77%, Flop 51%, Turn 14%)
MP+1 shows Q♠ 3♣ (Full House, Sevens full of Threes) (Pre 23%, Flop 49%, Turn 86%)
MP+1 wins 2,280.00

Flop wordt naar me toe gecheckt. Dus bet ik met men flushdraw.

Doordat hij na men checkt op de turn ook de river checkt, denk ik dat de beste hand heb met nutflush en probeer er nog een valuebet uit te halen. ik dacht dat hij men C-bet calt met 2 overcards.

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
Copymeistrr
PokerStrategist

Preflop raisen kan wel en is goeie sizing.

Flop zit je 4-handed en je hebt een flushdraw die mogelijk nog niet eens de nuts zal zijn. Ik zou dan ook als last to act gewoon mee checken om te kijken of je je flush hit. Op turn zou ik dan weer checken als ik niet hit of eventueel met mooie odds callen.

As played is de turn een goeie checkback. Je drawt nu eigenlijk naar een flush die weinig waard is.

Op de river hit je deze flush, maar hier beat je enkel air of lagere flushes. Ik zou dan ook gewoon checken op river omdat je gewoon bijna nooit van slechter value zal krijgen.

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Vind de preflop raise hier niet goed om 3 redenen.
1. Als iemand reraise moet je folden
2. mensen die je raise gaan callen kunnen ook Ak Aq hebben waardoor het postflop heel moeilijk spelen is zelf als je hit.
3. je zit niet echt op een positie om te isoleren ik zou dan meer de voorkeur geven op de button.

Zou KQs hier liever meelimpen omdat het een hele sterke suited connector is.

postflop vind ik je betsizing vrij slecht omdat als er een cal komt de pot veel groter is dan wat je behind hebt. Als je hier kiest om je goede draw agressief te spelen moet je goed nadenken wat je gaat doen op acties van je tegenstanders en wat je met een bet wil bereiken. Eigenlijk een stap verder denken dus.
flop zou ik liever 200-300 betten en turn op alle kaarten allin als er na je toe gecheckt word. Omdat je ook heel sterk QQ+ hier kan reppen door je preflop raise.

Op de turn zou ik gewoon allin gaan de pot is 1480 en je hebt iets meer dan 800 behind en zeker op een 1+0 nog wel wat FE+ een Q en K geeft je heel vaak de beste hand.

River is een duidelijk check behind lijkt me of je moet hier denken dat je met een bluf een 3 of middelpair kan laten folden wat denk ik vrijwel nooit zal zijn.
Je beat helemaal niks meer van zijn callinrange dus is er geen valeu in betten.

Beantwoorden
Citeren
Qubie
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door onmybike
Vind de preflop raise hier niet goed om 3 redenen.
1. Als iemand reraise moet je folden
2. mensen die je raise gaan callen kunnen ook Ak Aq hebben waardoor het postflop heel moeilijk spelen is zelf als je hit.
3. je zit niet echt op een positie om te isoleren ik zou dan meer de voorkeur geven op de button.

Zou KQs hier liever meelimpen omdat het een hele sterke suited connector is.

postflop vind ik je betsizing vrij slecht omdat als er een cal komt de pot veel groter is dan wat je behind hebt. Als je hier kiest om je goede draw agressief te spelen moet je goed nadenken wat je gaat doen op acties van je tegenstanders en wat je met een bet wil bereiken. Eigenlijk een stap verder denken dus.
flop zou ik liever 200-300 betten en turn op alle kaarten allin als er na je toe gecheckt word. Omdat je ook heel sterk QQ+ hier kan reppen door je preflop raise.

Op de turn zou ik gewoon allin gaan de pot is 1480 en je hebt iets meer dan 800 behind en zeker op een 1+0 nog wel wat FE+ een Q en K geeft je heel vaak de beste hand.

River is een duidelijk check behind lijkt me of je moet hier denken dat je met een bluf een 3 of middelpair kan laten folden wat denk ik vrijwel nooit zal zijn.
Je beat helemaal niks meer van zijn callinrange dus is er geen valeu in betten.

+1. Was gisteren een wrak met hoofdpijn, maar analyse van onmy lijkt me perfect

Beantwoorden
Citeren
wimpieken Topicstarter
wimpieken
Poker Player

ik probeer met men raise preflop toch enkele lage handen te doen folden. Anders gebeurt het dat je met 7 naar de flop gaat.

Krijg ik een reraise, dan zal ik inderdaad folden.

Met KQs kan je toch niet limp fold spelen?
Dan moet je een raise callen en de C-bet zou ik ook callen met KQs als er een K of Q op het board ligt.

hoe spelen jullie verder als je KQs limpt?
- bij raise achter jullie
- op de flop als er een K of Q ligt

Beantwoorden
Citeren
Qubie
Oldschool Grinder

Als je met een raise een goede kans hebt om heads up tegen iemand te zitten kan het een goed idee zijn.
Alleen heb je hier nog 4 man na jou die kunnen reraisen. Of er kunnen spelers in positie callen van jou, wat je hand direct al moeilijk speelbaar maakt.
Een ander nadeel dat je hier lijkt te zitten met enorm loose spelers. En dit maakt de kans ook enorm veel kleiner dat je heads up tegen iemand komt.

Hier kan je eigenlijk perfect een smallball strategie spelen. Hou de pot laag met een marginale hand. Maak de pot groter als je solid gehit hebt.

Na een raise zou ik alleen maar callen als ik enorm goede odds krijg en ik in positie zit. Laat ons zeggen dat de sb raiset en iedereen fold. Jij bent de laatste die een actie moet doen. Dan kan je waarschijnlijk wel callen met goede odds tenzij hij echt groot raiset.

Bij gewoon K of Q en niemand bet dan zou ik zelf wel betten in een multiway pot, maar ik zou de pot zeker niet opblazen. Dus kleine bet en eventueel turn dan checken. Als je dubbel pair of meer hebt dan kan je al wat meer gan betten. Hangt altijd een beetje af van de flop texture.

Beantwoorden
Citeren
wimpieken Topicstarter
wimpieken
Poker Player

bedankt voor de reacties.

Het is me duidelijk hoe en waarom jullie de hand anders spelen.

Beantwoorden
Citeren