Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[10-mans] ATo Re-steal all-in

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
867 Weergaven
zvl
zvl
Oldschool Grinder

Enkele handen uit een satellite voor een live event.
Het is een invitational freeroll. 10 man. Enkel 1e plaats is betaald: $150.

Hand 1 van 3:

$100/$200 No-Limit Hold'em (5 handed)

Known players:
[tg]CO$3370.00:///////;BU$2455.00:///////;SB$5354.00:///////;BB (Hero)$8651.00:///////;MP3$10170.00:///////;[/tg]

Preflop: Hero is BB with A:h, T:d.
2 folds, BU raises to $435.00, SB folds, Hero raises to $8,631.00, BU calls $2,000.00.

Omdat enkel de 1e plaats betaald is weet ik dat ik niet te lang kan wachten op een goede spot. Hier opent de de kleinste stack op de BU 2,2 big blinds. Zijn typische opening bet. Villain foldt over het algemeen snel als hij tegenstand krijgt.
Wat mij wel een beetje verontrust is waarom hij verkiest om 2,2 BB te openenen ipv te shoven.

Is ATo hier dan een goede hand om te restealen?

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mocht hij al eerder met een vergelijkbare stack hebben gepushed hebben zou ik het verdacht vinden.
Pre-ante kan ik me als button-speler wel vinden in een min-raise of in dit geval 2,2bb raise met 12bb.
Verder vind ik ATo een prima hand om te re-shoven tegen de shortie. Aangezien je A blocker hier hebt en de kans dat je ook tegen een Ax hand zit iets kleiner is hierdoor en je zult nog best veel fold equity hebben als hij met z'n gehele range opent hier.
Verder is dit een 10 mans SNG met winner take all structuur en geen MTT.
Dus heb ik de thread verplaatst naar de SNG sectie.

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

is zeker fine. In een winner takes all tornooi heb je geen icm. je kan deze best als cashgames spelen waar ook geen icm is.

kvind de hand fine want:
1/ je hebt fold equity
2/ vilains openrange zou hier vrij weid moeten zijn. 20-30% lijkt me toch een minimum
3/ je met AT ver voor staat op zijn openrange.

Beantwoorden
Citeren