Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] $1,20 SnG 9 man QQ en flush board

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
268 Weergaven

Is dit goed gespeeld???

Wil de hand niet te snel opgeven en toch nog enige potcontrole houden.

Verstandig of simpel fold?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$30/$60 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
[tg]CO (Hero)$3510.00:///////;BU$2615.00:///////;SB$2520.00:///////;BB$1095.00:///////;MP2$2000.00:///////;MP3$1760.00:///////;[/tg]

Preflop: Hero is CO with Q:s, Q:c.
2 folds, Hero raises to $300.00, BU calls $300.00, 2 folds, BB folds.

Flop: ($690) K:d, 2:d, 8:d (2 players)
Hero checks, BU bets $180.00, Hero calls $180.00.

Turn: ($1050) T:d (2 players)
Hero checks, BU bets $180.00, Hero calls $180.00.

River: ($1410) Q:h (2 players)
Hero checks, BU checks.

Final Pot: $1410.

3 reacties

Hib youngpokergranny,

Ik zou hier toch zeker wel c-betten.

Mocht je toch checken, dan is het een easy fold op de flop en nog makkelijker op de turn. Hoe kun je met deze hand verder spelen, elke beat je al...

Zou dus gewoon c-betten en folden op actie. Anders zou je moeten c/f-en, en ik denk dat een cbet hier nog wel +ev$ is (omdat villain vaak genoeg fold).

Ik begrijp dus je lijn totaal niet. Wat verwachtte je van villains' range op de turn, je ligt daar toch altijd ver achter?

Wel goed dat je handen post natuurlijk, zo kun je dit soort leaks makkelijk aanpakken.

chaserr
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
Hib youngpokergranny,

Ik zou hier toch zeker wel c-betten.

Mocht je toch checken, dan is het een easy fold op de flop en nog makkelijker op de turn. Hoe kun je met deze hand verder spelen, elke beat je al...

Zou dus gewoon c-betten en folden op actie. Anders zou je moeten c/f-en, en ik denk dat een cbet hier nog wel +ev$ is (omdat villain vaak genoeg fold).

Ik begrijp dus je lijn totaal niet. Wat verwachtte je van villains' range op de turn, je ligt daar toch altijd ver achter?

Wel goed dat je handen post natuurlijk, zo kun je dit soort leaks makkelijk aanpakken.

Ik vind 5bb openen niet goed pre.
Je ziet in dit voorbeeld al dat je de pot dan onnodig opblaast. Je moet hier zo klein c-betten omdat je teveel stack riskeert anders, dus in eerste instantie raise kleiner pre, tevens zou je met een kleine c-bet op dit specifieke board niet heel veel FE omdat ze met een redelijke grote range je gaan pealen op de 1$ stakes.
Dus asplayed lijkt het me een c/f, bijna alle boards c-betten in een sng lijkt me verreweg +EV. c/c lijkt me trouwens helemaal niks.
Met welke intentie c-bet je hier dan nick en met welke sizing, het is niet dat je hier heel vaak de pot oppakt hier en zoveel turns zijn slecht voor je hand.

Ik zou hier cbetten, puur voor fe natuurlijk. Je hand is totale air eigenlijk. Je hebt echter wel een punt dat villain misschien niet heel vaak opgeeft.

Op zich is dit idd wel een flop die je kunt checken. Ik denk echter dat het nog close is. Als je hier 2/3 pot cbet, en villain fold 40% van de tijd (wat je schat ik in, nog wel redt, aangezien villain hier elke niet-K en niet- fold), dan maak je op zich een prima cbet.

De 5bb bet preflop was me bij de eerdere beoordeling niet opgevallen. Ik vind 4bb ook het maximum hier.