Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

2,50Euro op {sb} op MPN

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
1,065 Weergaven
100Alexandra
PokerStrategist

Hallo ik denk dat ik wel goed zit met mijn lijn. Maar achteraf denk ik dat mijn betgrootte op postflop grote moet wat denken jullie?

Ik zit erg met de grote handen preflop en zie dat ze preflop in en postflop erg vaak verkeerd gaan. Valt dit te wijten aan mijn spel? Speel AA net zo met 1 man.

Microgaming - 0|15/30 NL - Holdem - 8 players
Hand converted by PokerTracker 4

UTG: 48 BB
UTG+1: 51.33 BB
MP: 55.33 BB
MP+1: 96 BB
CO: 49 BB
BTN: 53.17 BB
Hero (SB): 69.5 BB
BB: 27.67 BB

Hero posts SB 0.5 BB, BB posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hero has K♣ K♦

UTG raises to 2 BB, fold, fold, fold, fold, fold, Hero raises to 6 BB, fold, UTG calls 4 BB

Flop: (13 BB, 2 players) 3♦ 9♣ 7♣
Hero bets 6.5 BB, UTG calls 6.5 BB

Turn: (26 BB, 2 players) 6♠
Hero bets 20 BB, UTG raises to 35.5 BB and is all-in, Hero calls 15.5 BB

River: (97 BB, 2 players) J♦

Spoiler

UTG shows 8♦ T♦ (Straight, Jack High) (Pre 20%, Flop 35%, Turn 100%)
Hero shows K♣ K♦ (One Pair, Kings) (Pre 80%, Flop 65%, Turn 0%)
UTG wins 97 BB

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Nagger82
Oldschool Grinder

Hoi Alexandra,

Ik overloop de hand eens met je :

:heart: Preflop : Ik zou de raise iets groter maken, gezien je de hand uit positie moet verderspelen. 7 of zelfs 8 BB was zeker niet verkeer geweest.

:heart: Flop : Ik zou villain zijn UTG range + call vs 3bet range hier toch als redelijk sterk zien : 88+ ; AKo+ ; AQs+. AA had misschien ge'4bet. Maar gezien je hier een call krijgt op een drawy board kun je AA uitsluiten volgens mij.

:heart: Turn : In de veronderstelling dat enkel 99 je hier crusht , kun je gerust doorgaan met cbetten. Je betsize vind ik niet terrible hoor. Je zou ze iets groter kunnen maken maar ik zou ook geen handen als TT, JJ en QQ willen wegjagen. 60% pot was hier ook goed geweest. De raise doet vermoeden dat je toast bent. Gezien je hier committed bent maak je de goede call.

Ik heb gespiekt in de spoiler en ik vrees dat een visje hier weggekomen is met zijn domme acties maar dat je heel snel weel bij hem/haar aan tafel moet geraken. Want deze speler zal je chips opleveren.

Good hand !

Grts Nagger

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Nagger82
Ik heb gespiekt in de spoiler en ik vrees dat een visje hier weggekomen is met zijn domme acties maar dat je heel snel weel bij hem/haar aan tafel moet geraken. Want deze speler zal je chips opleveren.

Je kunt zelfs nog veel groter betten op MPN. Op dit niveau zitten er vaak een stuk op 6á7 45/8-vissen.

Beantwoorden
Citeren
100Alexandra Topicstarter
100Alexandra
PokerStrategist

Bedankt voor de comments. Heb er zeker wat aan.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door 100Alexandra
Bedankt voor de comments. Heb er zeker wat aan.

op een nat board als dit zou ik iet groter beten op een droog board prima betsize

Beantwoorden
Citeren