Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[45 mans] A4o call shove CO?

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
237 Weergaven

villian speelt 15/12 over 218 hands.

Ik denk dat hij hier wel behoorlijk wijd shoved. iniedergeval veel broadways ook. Al zijn het geen any 2 ofzo zijn voor hem.

Het leek me wel een call, ook omdat de blinds allebei een hoge fold to steal hebben. en ik daardoor dus denk dat de speler in de CO wel wijder als normaal gaat.

Poker Stars, $6.42 Buy-in (150/300 blinds, 25 ante) No Limit Hold'em Tournament, 7 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

SB: 2,615 (8.7 bb)
BB: 1,748 (5.8 bb)
MP1: 1,982 (6.6 bb)
MP2: 5,235 (17.5 bb)
MP3: 3,650 (12.2 bb)
CO: 1,980 (6.6 bb)
Hero (BTN): 1,335 (4.5 bb)

Preflop: Hero is BTN with 4 A
3 folds, CO raises to 1,955 and is all-in, Hero calls 1,310 and is all-in, 2 folds

Flop: (3,245) 6 5 2 (2 players, 2 are all-in)
Turn: (3,245) 8 (2 players, 2 are all-in)
River: (3,245) 3 (2 players, 2 are all-in)

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
solartje
Poker Player

ik fold hem, je flipt tegen zijn range, en best wat handen die je dominated hebben. Denk dat je iets van een 35-40% hebt tegen zijn range en lijkt me een fold. ik call daar ATo+ / A9s+ kwa aces.

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Call dit wel. Je hebt 41% nodig en tegen een redelijke range heb je dat wel.

Tegen dit: 22+, A2s+, K8s+, QTs+, JTs, A2o+, KTo+, QJo heb je 41% en heb hier nog extra veel Ax ingestopt itt handen als QTo Q9s die more likely zijn.

edit: + negatieve edge (of iig neutraal) + Future utlility met >10bbs bij winnen van pot.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

mmmm ik vind een call toch wel ok, denk toch wel dat ik meer als 40% krijg tegen zijn range...ik zou daar als ik hem was echt super wijd pushen. Maargoed hij is misschien iets tighter als mij

wss bordeline geval, maar jij prefereerd dan een FI tegen een flip solartje?

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

je bent niet last to act, je hebt niets invested in de pot, je bent net door de blinds heen, denk dat je deze orbit betere spots gaat krijgen. allemaal kleine details, maar die me bij randgevallen toch doen neigen naar een fold.

Ben gewoon geen callhappy persoon (tom nog minder dan ik), omdat ik opmerk dat ik spelers vaak looser inschat dan dat ze zijn, en je bij FI spots minder erge fouten kan maken door handen te pushen, dan bij calls, waar paar % verkeerd ingeschat een groot invloed hebben op hoe terrible of goed de call is.

nu ik was ook even aan het twijfelen. had je op de blinds gezeten, en hij op de BU, hadk em zeker gecalled, hier foldk hem nog net, maar denk dat beiden wel kan en nooit echt super terrible zijn.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

i know :P tom is ook niet zo caller nee, ik probeer het ook heel iets minder te doen. hoewel ik vaak toch wel goed lijk te zitten. Maar ik kan beter eerst zien dat iemand any2 pushed in bepaalde spots of dat hij super loose is en dat noteren. want niet elke reg pushed zo loose met stats 15/14 bijvoorbeeld. zijn maar enkeling die weten hoe loose ze kunnen pushen, dus beter eerst note. Ik neem sommige dingen iets te general soms. Beetje bij beetje komen we er wel. nu nog database leren kennen en hud goed gebruiken :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren