Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

45turbo 3.5$ A7

18 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
659 Weergaven
Roodbaars1986
PokerStrategist

Poker Stars $3.19+$0.31 No Limit Hold'em Tournament - t300/t600 Blinds + t50 - 6 players - View hand 2316829
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

SB: t6255 M = 5.21
Hero (BB): t5745 M = 4.79
UTG: t13641 M = 11.37
MP: t2894 M = 2.41
CO: t4835 M = 4.03
BTN: t2898 M = 2.42

Pre Flop: (t1200) Hero is BB with 7 :diamond: A :heart:
4 folds, SB raises to t6205 all in, Hero calls t5095 all in

Flop: (t11690) 4 :diamond: A :club: T :spade: (2 players - 2 are all in)

Turn: (t11690) 6 :club: (2 players - 2 are all in)

River: (t11690) 5 :spade: (2 players - 2 are all in)

Villian in deze hand speelde 30/30 op 77 handen, 50% raise vanuit de sb.. Is deze call dan profitabel 6 handed?

Beantwoorden
Citeren
17 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Heb zelf even met ICMIZER zitten klooien en ik kom net op een fold uit met A7o als tegenstander zo'n 50% van zijn handen pushed.
Verder zou ik je aanraden om 45 mans handen te posten op het SNG Handbeoordelingsforum, want solartje heeft meer verstand van 45 mans dan ik en hij is daar de handbeoordelaar.

Beantwoorden
Citeren
Roodbaars1986 Topicstarter
Roodbaars1986
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Heb zelf even met ICMIZER zitten klooien en ik kom net op een fold uit met A7o als tegenstander zo'n 50% van zijn handen pushed.
Verder zou ik je aanraden om 45 mans handen te posten op het SNG Handbeoordelingsforum, want solartje heeft meer verstand van 45 mans dan ik en hij is daar de handbeoordelaar.

Zal ze de volgende keer daar plaatsen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Als het goed is wordt deze hand er ook naar toe geplaatst, maar dat duurt nog even.

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

denk dat je hier nog wel een folden, tenzij je echt weet dat hij ATC pushed.
je hebt waarschijnlijk niet super veel handen op de speler om de sb FI spots te bekijken, dus die 50% is miscshien maar over een sample van 2 handen...

Nu julie zitten beiden vrij deep (nice stack) dicht bij de ft. ik zie een gemiddelde speler daar geen handen als 86s pushen ofzo dus ik zou niet uitgaan van 50%+ en dan heb je een fold met A7o

link naar icmizer (ps pas ontdekt dat je 3 gratis handen kan doen per dag :facepalm: )

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Als villain 30/30 speelt op 70 handen, is elke aas voor mij een call hier op de big blind. Zeker met minder dan 10 bb. Ik snap echt niet hoe je nog kan folden tegen een 30/30 speler hier. :D

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

blow: icm

als hij 50% pushed was A7o -0.33$ev alsk mij goed herinner.

Any ace, en dan moet ie al richting 70% gaan pushen en dat denk ik niet dat hij hier doet.

edit:

ik zie dat ik al 80% moet pushen om de A7o een call te maken, any ace kan je pas callen als ie ATC pushed.

tbh verschiet'k er ook wel wat van. kut icm op 45's

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Als hij 30/30 speelt, pusht hij daar waarschijnlijk wel meer dan 70% :D

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

blijft geen call met any ace hoor. hij moet daar 100% pushen om met A2o te callen en dat doet ie nooit. Any ace is hier best case marginaal , worst case heeeel -ev.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

snapcall .. dit is een overrated icm spot sowieso.

ICM gaat hier zeiken en doen alsof je niet veel kan winnen .. je kan net superveel winnen .. al die kutspots aan FT kunnen wegvallen als je hier wint en kan is best groot dat je vrij hard voorligt ... mooier zelfs je kan een heel lekkere stack winnen en plots huge veel +ev spots krijgen met die 45 man ICM-nits achter je ...

Je hebt hier de keuze, foldbattle komen en goeie spot laten liggen en dus pbb veel geluk moeten hebben hierna en gewoon grootste tijd 5-8 worden of gewoon ff deze spot nemen en met veel minder geluk 1-5 worden ..

Ik weet wel wat ik doe

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Wolfske

ICM gaat hier zeiken en doen alsof je niet veel kan winnen .. je kan net superveel winnen .. al die kutspots aan FT kunnen wegvallen als je hier wint en kan is best groot dat je vrij hard voorligt ... mooier zelfs je kan een heel lekkere stack winnen en plots huge veel +ev spots krijgen met die 45 man ICM-nits achter je ...

Je hebt hier de keuze, foldbattle komen en goeie spot laten liggen en dus pbb veel geluk moeten hebben hierna en gewoon grootste tijd 5-8 worden of gewoon ff deze spot nemen en met veel minder geluk 1-5 worden ..

Ik weet wel wat ik doe

Ik kan me nog een tijd herinneren dat je het niet met me eens was.... :D

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn

Oorspronkelijk gepost door Wolfske

Ik weet wel wat ik doe

Ik kan me nog een tijd herinneren dat je het niet met me eens was.... :D

I've come a long way .. we zullen soms nog wel eens deftig verschillen .. maar dit is zo'n spot van fuck ICM ... hier wil je gewoon stack bouwen zodat je niet echt moet gaan nitten aan FT .. hier heb je de keuze nog als er nu nog 3 man uitvliegt dan ben je pas screwed, dus liever hier beetje gamblen dan :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

hmmm tis close denk ik. Agree met Wolf dat die een overrated icm-spot is en dat je wel een marginaal -EV call kan maken maar zelfs dan is A7o denk ik net below bottom.

Als ik zelf wat adjust kom ik met A7o tussen de -.01 en .-18 afhankelijk van villains range.

Ga dus zelf hier voor 55+ A8o+ A5s+ KJo+ KTs+

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Sokzel
hmmm tis close denk ik. Agree met Wolf dat die een overrated icm-spot is en dat je wel een marginaal -EV call kan maken maar zelfs dan is A7o denk ik net below bottom.

Als ik zelf wat adjust kom ik met A7o tussen de -.01 en .-18 afhankelijk van villains range.

Ga dus zelf hier voor 55+ A8o+ A5s+ KJo+ KTs+

+1 met range en uitleg.

wolf , snap ook wel dat je hier niet moet gaan nitten omdat stacks akward zijn, maar je hebt adjusten en adjusten. je kan discutieren over A8o+ of A7o+, maar never any ace. tegen een 50%+ range, maakt je kicker best veel uit. en heb je liever 2 goede kaarten dan 1 super sterke en een crap kicker.

check equity van A2o en van any broadway vs loose range.
zelf QTo doet het beter dan je A2o. als je je callrange wil uitbreiden doe het dan met suted broadways. ga er vb QJs QTs erbij nemen, maar ga niet je Ace range droppen tot any ace.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

ik had het puur over de A7o iig .. A2 is al iets anders uiteraard die fold ik nog wel net. Mijn bottom A is hier A5o ... krijg je best nog equity mee en de odds die je krijgt zijn ook nooit slecht als je blind vs blind zit. Pbb ook wel any suited ace afhankelijk van villain .. als tege een decent reg is die daar dus heel wijd shovet dan call ik happy A5o en A2s

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

pbb ga ik hier

44+ Axs A5o+ K8s+ KTo+ QTs+

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Beantwoorden
Citeren